Potpuno novi XC90 je bez sumnje najvažniji model Volva u posljednjih nekoliko godina, što je direktor kompanije i rekao u jednom intervjuu, naglasivši da je novi XC90 ustvari posljednja šansa za oporavak ove marke koja se nalazi u vlasništvu kineske kompanije Geely.
Ovaj luksuzni SUV donosi evoluciju Volvo dizajna s više rafiniranih linija i ukupno gledano elegantan izgled koji će teško imati konkurenciju u ovom segmentu gdje preovladavaju uobičajeni SUV-ovski oblici i forme.
Naprijed se ističu vrlo atraktivna "Thorov čekić" LED dnevna svjetla kao i velikodušno hromirane maska s dvostrukim vertikalnim letvicama. Svjetla za maglu su nisko pozicionirana na braniku, a aluminijski umeci pojačavaju utisak luksuza i više klase. Bokovi novog XC90 pokazuju čiste linije i elegantnu formu koja je istkanuta velikim bočnim staklima, hromiranim obrubima i velikim točkovima čije dimenzije idu sve do 22-inča.
Volvo je želio da XC90 zaista bude atraktivan i moderan pa zato pažnju privlače i zadnja svjetla koja su sada oštrija i izvedena u LED tehnologiji, a uz njih se ističe i krovni spojler i zavisno od verzije okrugli ili pravougaoni završeci izduvnog sistema. Za one koji žele robusniji izgled Volvo će ponuditi tamne plastične dodatke i letvice na blatobranima, branicima i bokovima umjesto aluminijuma.
Unutrašnjost koja je već predstavljena krajem maja maja ove godin pokazuje minimalistički pristup sa samo nekoliko tipki jer je većina kontrola i prekidača zamijenjena prikazom na velikom ekranu osjetljivom na dodir. U kabini se može voziti do sedam osoba, a oni će u četverozonskom klima uređaju 1.400 Watti snažnom Bowers & Wilkins ozvučenju sa 19-zvučnika. Volvo je za uređenje unutrašnjosti obilno koristio kombinacije aluminijuma, drveta ali i drugih kvalitetnih i skupih materijala kako bi stvorili, kako oni kažu, najluksuzniju unutrašnjost koja je ikada bila ponuđena u jednom Volvu.
Novi Volvo XC90 dolazi sa širokom ponudom sigurnosne opreme, kao što su automatske kočnice, detekcijom ivice puta i otkrivanjem prepreka na putu, sistemom upozorenja i kontrole vozača, sistem za pomoć zadržavanja u kolovoznoj traci, pomoć za putokaze, sistem za nadzor mrtvog ugla, sistem za pomoć u vožnji u koloni, sistem za detekciju pješaka u mraku, sistem za nadzor umora vozača i mnogi drugi.
Što se tiče motora druga generacija volva XC90 je najavljena kao " najsnažniji i najčišći SUV na svijetu". Tako hrabru najavu iz volva su podržali potpuno novom ponudom Drive-E četverocilindarskih motora. Svakako pažnju privlači twin-turbo D5 dizelaš koji proizvodi 225 KS i 470 Nm a istovremeno troši svega 6 litara goriva na 100 kilometara. Slabiji D4 dizelaš dolazi sa 190 KS i 400 Nm i također obećava nisku potrošnju od svega 5 litara u mješovitom režimu vožnje.
Za one koji ipak vole benzinske motore Volvo je pripremio T6 turbo motor sa 320 KS i 400 Nm, dok će biti dostupna i slabija T5 verzija koja proizvodi 254 KS i 350 Nm.
U XC90 je također ponuđen T8 plug-in hibrid koji kombinuje 2,0-litarski turbo motor koji pokreće prednju osovinu i električni motor za poon zadnje osovine. Ukupno ovaj pogonski sklop proizvodi 400 KS i 640 Nm, te omogućava vožnju samo na električni pogon u dužini od 40 km.
Proizvodnja druge generacije Volva XC90 će početi početkom iduće godine u Torslandu, Göteborg, a prve isporuke se očekuju u maju. U Sjedinjenim Američkim Državama, XC90 T6 AWD će koštati 48.900 USD, a slijediće ga T6 First Edition sa 65.900 dolara koji će biti dostupan za online narudžbe od 3. septembra.