"Novi" model se može pohvaliti efikasnijim hibridnim pogonima, unapređenom tehnologijom u unutrašnjosti te materijalima izrade. No, kada se na predstavljanju govori nekoliko minuta o držaču za čaše, onda je jasno da promjene nisu radikalne.
S druge strane, nekada je to i u redu, jer neki automobili "lijepo stare" i ne treba im previše osvježavanja nakon tipično trogodišnjeg intervala. XC90 se pojavio 2014. godine, prodaja je počela naredne, dok je prvi redizajn uslijedio 2019. godine.
XC90 je i dalje lijep SUV, a doprinos tome daju redizajnirana "Thor's Hammer" svjetla, koja podsjećaju na električni EX90, a koji je konačno u prodaji. Isto važi i za dijagonalne letvice rešetke hladnjaka.
Unutrašnjost je također blago poboljšana, sadrži nove materijale u portrait ekran osjetljiv na dodir veličine 11,2 inča umjesto starog 9,0-inčnog. Operativni sistem je optimizovan tako da su aplikacije pristupačnije s manje pritisaka prstom.
Novi držač za čaše može čvrsto držati i tanje limenke i flaše, tako da se više ne stvara buka usljed pomicanja. Centralna konzola je dobila dodatni prostor za odlaganje sitnica, dok je bežični punjač za smartphone premješten.
Volvo je značajno unaprijedio domet svog PHEV pogona.
Novi T8 uparuje benzinski motor od 310 KS sa elektromotorom koji isporučuje 145 KS, a njegov električni domet s potpuno napunjenom baterijom iznosi 70 kilometara. Čak ni Audijev Q7 PHEV prelazi manje, preciznije 84 kilometra, prije nego "zatraži" pomoć SUS motora za podršku.
S druge strane četverocilindrični B5 s turbopunjačem razvija 250 KS, dok B6 blagi hibridi s turbopunjačem i kompresorom razvijaju 300 KS donose veći domet, poboljšanja ovjesa i izolacije. XC90 je sada tiši i udobniji.