Posljednji rezultat kooperacije između automobilske kompanije Volvo i sada samostalne kompanije Polestar su dva nova "plug-in" hibridna modela koji će se od ljeta priključiti ranije predstavljenom atraktivnom modelu S60 Polestar Engineered koji je napravljen po istom receptu.
A recept Polestara sa sobom donosi dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor (T8) koji u kombinaciji s mehaničkim kompresorom i elektromotorom vozaču nudi 420 konjskih snaga i 669 Nm najvećeg obrtnog momenta.
S ponuđenim kapacitetom baterija autonomija oba modela bez asistencije benzinskog motora iznosi 45 kilometara, a deklarisana prosječna potrošnja goriva je nešto više od dva litra za 100 pređenih kilometara. Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač.
I dok je spomenuti "plug-in" hibridni S60 Polestar ponuđen u izuzetno malom broju primjeraka (koji su rasprodani za manje od sat vremena), Volvo će XC60 i V60 ponuditi u znatno većem broju primjeraka, a pored oznaka Polestara oba modela će se od standardnih verzija razlikovati posebnim felgama i nekoliko karoserijskih detalja koji podsjećaju da Polestar i dalje stoji iza trkaćih aktivnosti švedske automobilske kompanije.