Opel je trkaću Astru TCR bazirao na posljednjoj generaciji Astre sa pet vrata, a projekat je realizovan u saradnji sa kompanijom Kissling Motorsport. Astra u "trkaćem odijelu" znatno je lakša u odnosu na putničku verziju, jer njena masa iznosi samo 1.200 kilograma koji su "upakovani" u agresivnu aerodinamički optimiziranu karoseriju.
Shodno pravilniku TCR šampionata, automobil je opremljen podešavajućim prednjim i zadnjim spojlerima, a za potrebe kočenja u zahtjevnim trkaćim uslovima tu su prednja kočna kliješta sa šest klipova ispod kojih su diskovi promjera 378 milimetara kojima "asistiraju" zadnji diskovi promjera 265 milimetara.
Automobil pokreće dvolitarski četverocilindarski turbo-benzinski motor koji isporučuje 330 KS i 420 Nm obrtnog momenta. Prijenos snage na prednju osovinu obavlja se preko šestostepenog sekvencijalnog mjenjača kojim se upravlja polugama na upravljaču.
U zavisnosti od konfiguracije staze, Astra TCR je opremljena podesivim ovjesom i amortizerima koji u ovom trenutku predstavljaju posljednja dostignuća na tom polju. Astra TCR nije opremljena sistemima ABS i EBD, opremljena je najnovijim sigurnosnim rezervoarom za gorivo koji može primiti 100 litara i nudi se privatnim ekipama po cijeni od 95.000 eura. Prve isporuke planirane su u februaru naredne godine.