Prva epizoda teasera se fokusira na aerodinamiku sedana, čiji koeficijent otpora zraka iznosi samo 0.22. Ako vam to zvuči poznato, onda se vjerovatno sjećate modela CLA 180 CDI BlueEfficiency, koji je aktuelni rekorder.
Međutim, mnogi će reći da je XL1 najaerodinamičniji produkcijski automobil, dizelski hibrid s čiji otpor zraka iznosi svega 0.19, ali treba uzeti u obzir da je Volkswagen proizveo svega 250 primjeraka zbog čega je ovaj radikalno dizajnirani dvosjed daleko od "standardnog" automobila serijske proizvodnje. S druge strane, upravo to će postati modeli CLA i A-Klasa Sedan kada se pojave krajem ove godine.
U Mercedesu su proveli dosta vremena u zračnom tunelu kako bi A-Klasa Sedan dostigla pomentui nivo. Primjera radi, prednji i stražnji spojleri su podešavani tako da provode zrak oko točkova koji su i sami aerodinamički optimizovani, a čak su i gume namjenski proizvedene. U nekim zemljama će automobil biti opremljen opcionim dvodjelnim sistemom zatvaranja iza rešetke hladnjaka kako bi se smanjio ulazak zraka u prostor motora.
Kako bi sedan bio što aerodinamičniji, Mercedes je zatvorio i prostor oko svjetala te gotovo u potpunosti panelima zatvorio podvozje. A-Klasa Sedan je razvijena u Sindelfingenu u Njemačkoj, gdje se nalazi Mercedesov zračni tunel, a proizvodit će se u postrojenju u Rastattu udaljenom nešto manje od 100 km. Također, proizvodnja će se obavljati i u Aguascalientesu u Meksiku. Automobil će naslijediliti međuosovinsko rastojanje od hatchbacka (2.729 mm), kao i motore, sigurnosnu opremu i tehnologiju.