Lotus je pokazao specijalne verzije modela Elise, a svaka od njih ima specijalne klasične boje (livery) koje potiču iz slavnog perioda utrkivanja. Također, sadrže i dodatnu standardnu opremu u odnosu na osnovni Elise Sport 220 na kojem su bazirane. Promjena šasije i motora nema, tako da 1,8-litarski četverocilindrični motor sa superpunjače razvija 217 KS.
Bit će proizvedeno 100 primjeraka za odabrana međunarodna tržišta, a kupci će moći izabrati neku od četiri kombinacije boja. Svaki automobil će imati unikatnu pločicu s brojem integrisanu u armaturnu ploču.
Sve boje potiču iz uspješnih perioda Lotusa u Formuli 1, odnosno od Lotusa 72D koji je Emerson Fittipaldi vozio i ostvario pet pobjeda, dok je kombinacija crvene, bijele i zlatne boje preuzeta od šampionskog bolida Type 49B iz 1968. godine za čijim je upravljačem bio Graham Hill.
Kombinacija plave, crvene i srebrene boje potiče od bolida Tybe 81 iz 1980. godine koji je kratko vozio Nigel Mansell. Četvrtu kombinaciju čine plava i bijela boja koje je imao bolid Type 16 iz 1960. godine, a to je ujedno bio i prvi Lotusov bolid koji je ostvario pole poziciju i pobjedu na utrci. Taj bolid je vozio Sir Stirling Moss na utrci za Veliku nagradu Monaca.
Svaki Lotus Elise Heritage Edition dolazi s DAB digitalnim radijem s četiri zvučnika, tempomatom, klima uređajem, laganim naplacima od legura i crnim tapacirungom i patosnicama. Šema boja unutrašnjosti odgovara eksterijeru.
Osnovna cijena svake verzije iznosi 46.250 funti, a postoje i opcije kao što su tvrdi krov od fiberglasa, izduvni sistem od titanija i drugo.