Bivša Opelova, a sada Steallntisova tvornica u Eisenachu u Njemačkoj, koja proizvodi model Grandland, radit će osam dana manje ovog mjeseca, rekao je glasnogovornik kompanije za njemačku publikaciju Automobilwoche. S obzirom na promjenu modela, neki kupci čekaju nasljednika Grandlanda, što smanjuje potražnju za trenutnim modelom. Drugi razlog pada potražnje za Grandlandom je ukidanje subvencija za plug-in hibride, koji sve više postaju "crna ovca" u svijetu elektrifikacije.
Proizvodnja sljedeće generacije Grandlanda, koji će biti dostupan kao potpuno električna verzija, trebala bi započeti u drugoj polovini godine, a Opel ulaže više od 130 miliona eura u pogon za njegovu proizvodnju. Sljedeći Grandland bit će Opelov prvi model na Stellantisovoj platformi STLA Medium, razvijenoj za električne modele s dometom do 700 km. Bit će to ustvari ponovo klon Peugeota 3008.
Sadašnji Grandland lansiran je 2017. godine, a zajednički su ga razvili General Motors i PSA Grupa na platformi EMP2. Dostupan je s plug-in hibridnim pogonom, kao i s benzinskim i dizel motorima. Grandland je bio Opelov četvrti najprodavaniji model u 2023., s 44.034 prodata primjerka, što je pad u odnosu na 2022., prema istraživanju tržišta Dataforce.
Ove godine, Opel se nada da će se pridružiti drugim evropskim proizvođačima automobila u lansiranju pristupačnih malih električnih vozila, kako bi se suprotstavio konkurenciji kineskih proizvođača. Tim modelom Opel cilja na cjenovnu granicu od oko 25.000 eura bez poticaja. Opel je još ranije postavio cilj prodaje isključivo električnih vozila od 2028. godine.