Otvoren 1964. godine
32

Opelov dizajnerski centar slavi 60 godina, bila su to zlatna vremena za njemački brend

A. M.
Dizajneri su u ovom centru kreirali revolucionarna konceptna vozila koja su pružala uvid u budućnost brenda. Bio je to prvi centar tog tipa, koji je otvorio jedan evropski proizvođač automobila, jer nije želio da zavisi od vanjskih stručnjaka.

Davne 1964. godine Opel je otvorio Dizajn centar u Russelsheimu, u takozvanoj zgradi N10. Centar je bio otvoren za javnost, koja je imala rijetku priliku da ga posjeti.

U to vrijeme, dok je Opel bio dio General Motorsa, Centar je bio najveći dizajnerski studio u vlasništvu jednog evropskog proizvođača automobila. Do tada je praksa bila da većina proizvođača angažuje vanjske stručnjake, kojima bi bio povjeren dizajn novih modela. Pietro Frua, Giuseppe Bertone i Pininfarina su samo neka od velikih imena koja su bila na usluzi autoindustrije.

Međutim, Opel je želio promijeniti tu praksu, jer nije želio da zavisi od vanjskih stručnjaka, čija cijena usluge nije bila nimalo povoljna. Naime, Opelov dizajnerski centar obuhvatao je tri odjeljenja. Prvi se bavio dizajnom enterijera, drugi je bio specijalizovan za karoseriju, a treći se bavio istraživanjem.

Prvi projekat centra predstavljen je 1965. godine, dakle godinu dana nakon osnivanja. Riječ je o konceptu Opel Experimental GT, koji je bio izložen na sajmu automobila u Frankfurtu. Nakon dobijenih povratnih informacija, ovaj koncept je evoluirao u serijski model. Tako se rodio famozni Opel GT.

U godinama poslije stvoreni su drugi konceptni modeli. Među najpoznatijim su zasigurno Opel CD, aerodinamični sportski kupe s V8 motorom iz 1969. godine, GT2 je bio koncept futurističkog kupea s kliznim vratima iz 1975. godine, dok se Tech 1 iz 1981. godine šepurio s aerodinamičkim koeficijentom od svega 0,235 Cd, a iz njega su kasnije razvijeni Kadett E i Omega A itd.