Sada je jasno da će Tiguan ostati bez atraktivnog izgleda svo prednjeg dijela u obliku ralja koji krasi aktualni model te da će usvojiti elegantniji, više organski izgled.
Profil podsjeća na veći Touareg, dok prednja maska sadrži tragove Golfa VIII i potpuno električnog SUV-a ID.4. Prednja svjetla su povezana osvijetljenom linijom, koja vjerovatno sadrži dnevna svjetla. Velika rešetka hladnjaka zauzima većinu prednjeg branika, a "razdvaja" je nosač registarskih oznaka.
Crna plastična zaštita na donjim dijelovima vozila daje nešto robusnosti Tiguanu, a prilično rastojanje od tla ostavlja utisak pravog SUV-a, a "napuhanog" crossovera.
Nazad je zatamnjena svjetlosna linija koja sakriva moderne svjetlosne elemente. Četvrtasta vrata prtljažnika izgledaju atraktivnije u odnosu na prednji dio automobila. Također, nazad ima tragova dizajna Audija A8, kao i malog crossovera Volkswagen T-Cross.
Unutrašnjost je tipična za VW, uredna, funkcionalna i dizajnirana s ukusom. Trokraki upravljač je ispred digitalnog ekrana za vozača, a istaknuti infotainment ekran je nagnut prema vozaču i pozicioniran odmah iznad centralnih ventilacijskih otvora. Čini se da će novi Tiguan imati digitalne kontrole HVAC sistema.
Volkswagen je na udaru zbog svoje glomazne ergonomije te planira to ispraviti u budućnosti.