Golf GTI Clubsport je proizveden kako bi se proslavio četrdeseti rođendan Golfa GTI. Clubsport verzija izgleda gotovo identično kao i koncept, ali posjeduje 35 KS više u odnosu na standardni Golf GTI Performance. To znači da su VW-ovi inžinjeri povećali snagu 2,0-litarskog benzinca s turbopunjačem na 262 KS, a postoji i overboost funkcija koja kratkotrajno povećava snagu na 286 KS.
Automobil je moguće dobiti sa standardnim šestostepenim manuelnim mjenjačem s kojim automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 6 sekundi, dok verzija sa opcionim DSG mjenjačem do "stotke" stiže za 5,9 sekundi.
Bez obzira na odabir mjenjača Golf GT Clubsport dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h, koja je elektronski ograničena. Potrošnja iznosi 6,9 litara na 100 km za verziju s manuelnim mjenjačem, dok verzija sa DSG mjenjačem troši 0,2 litra manje.
Automobil na fotografiji je ofarban u Onyx bijelu boju, a ostali detalji uključuju crni krov. U poređenju sa standardnim Golfom GTI, Clubsport verzija ima prednji i stražnji branik te pragove koji izgledaju više sportski, redizajniran je stražnji difuzor, a tu su i 18-inčni naplaci od legura. Opciono je moguće dobiti 19-inčne naplatke. Stražnji spojler je sastavljen iz više dijelova.
Na bokovima je linija koja podsjeća na prvi Golf GTI proizveden 1976. godine, no, u ovom slučaju sadrži natpis "Clubsport". Automobil posjeduje tamnocrvena LED stražnja svjetla, hromirane završetke izduvnih cijevi, a stražnji difuzor je crne boje visokog sjaja.
U unutrašnjosti se nalaze spotska sjedišta djelomično presvučena Alcantarom, a tu su i novi detalji na instrument tabli, centralnoj konzoli i vratima. Alcantara je korištena i u izradi sportskog upravljača na kojem je GTI amblem. Patosnice imaju ivice crvene boje.
Volkswagen je ugradio i pločice za pragove od nehrđajućeg čelika, na kojima je crvenim slovima ispisano GTI.
Golf GTI Clubsport će zvanično biti predstavljen sljedeće sedmice na Sajmu automobila u Frankfurtu.