Prodato ih dva miliona
8

Ove godine dolazi novi Volkswagen T-Roc, umjesto dizelaša stiže ekonomični hibrid

A. M.
Foto: Volkswagen
Foto: Volkswagen
Narednih nekoliko mjeseci će biti zanimljivi za Volkswagen. Njemačka marka je već potvrdila lansiranje jednog od svojih najvažnijih novih modela u ovoj godini, držeći se odgovornosti prema dioničarima. Sve su prilike da će T-Roc biti posljednji Volkswagen model sa SUS motorima, ali bez dizelaša.

Volkswagen je imao jednu od najtežih godina u posljednje vrijeme. Njemačka marka je u protekloj 2024. godini pretrpila velike turbulencije, svjedočivši padu prodaje automobila na globalnom nivou, i to ne samo električnih, što je dovelo do jedne od najgorih unutrašnjih kriza u Wolfsburgu.

Pred gigantom iz Wolfsburga je veoma važan period, pet godina ispred koje će se činiti predugo i u kojem će morati da kombinuju uštede s lansiranjem novih modela. Za sada je proizvođač morao da se okrene protiv sopstvenih odluka jer ako je prošlog ljeta potvrdio nestanak Pola, nedugo prije kraja godine bio je primoran da promijeni strategiju i "potpiše primirje" s jednim od svojih bestsellera.

Volkswagen se može pohvaliti s dva najprodavanija SUV vozila u 2024. godini, ali to nije najveća vijest za ovu godinu. Njemački brend je potvrdio lansiranje novog T-Roc-a u svom izvještaju o prodaji za prošlu godinu, ističući još jednom, da je Tiguan globalno bio najpopularniji SUV. Međutim, od kada je predstavljen kompaktni crossover T-Roc, prodato je više od dva miliona jedinica. To se ne smije zanemariti.

Dva miliona jedinica za sedam godina je pravi uspjeh, ako se uzme u obzir da je prvi milion ostvaren za nešto više od pet godina, a drugi milion za samo dvije godine. T-Roc je prava zlatna koka za koju se njemački div nada da će se njegova prodaja znatno povećati do skoro sredine sljedeće decenije sa asortimanom u kojem, predvidivo, neće biti dizel motora, već hibrida.

Novi T-Roc je sada mnogo bliže predstavljanju, tako da je samo pitanje vremena kada će Volkswagen početi krenuti sa zvaničnim informacijama. Prije samo nekoliko sedmica jedan od njegovih prototipova uhvaćen je u zimskim testiranjima, a drugi u razvoju, tako da je više nego spreman za debi.

Ono što smo mogli do sada vidjeti je dizajn koji nastavlja poštovati suštinu SUV forme, veće tehnološko opterećenje i novi hibrid - kao jedno od njegovo jačih oružja s kojim se nadaju da će ostati lider. To je cilj koji će Volkswagen postići ako novi T-Roc ne bude preskup, iako se očekuje povećanje od oko 2.000 eura.