Komentari (22)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Imao sam ga , zato nema jos ni krova na kuci ni fasade Sve sam u njeg ulozio i na kraju jedva ga se rjesio. Phaeton pocivaj u miru!!
Volkswagen proizvodi motore i za Skodu Fabiju i za Bugatti Veyron, i ljudi ocekuju da je isti kvalitet i izrada motora i u Fabiji i u Veyronu... kaze "VW motor unutra, mora da je dobar", Sipak je dobar, TFSI je najvece sranje od motora koje postoji, trosi ulje ko ruska vozila i nov se raspada, al to ne znaci da je W12 ili W16 los... steta za Phaeton, bio je dobar pokusaj ali nije nasao svoje kupce.
U Kini ima VW Phideon, dosta lice. Ince ko za ovo je isto ko bentley continental i flying spur. Osovina mjenac motor elektronika sve identicno iz iste fabrike.
da se proizvodi svi do jednoga bi ispljuvali dosadan ovo ono a sad ah šteta moćan je, baš je jak bahah jesu ljudi glupi isto stanje kad umre neki čoek
Steta trebao je biti
Prednja strana, Audi a5, sve ostalo A8
Eno gledam na pijaci prodaju isti ovakav piše ispod Dubai Replika
Pa realno losa kopija A8, mozda bas zato nije ni pusten u prodaju…
Trošio i goriva i ulja k'o trajekt. Zato se i dan danas mogu nać relativno jeftini i očuvani polovni primjerci. Dobra limuzina, al preskupa i za vozit i za održavat
Druže, W12 motor im u ponudi bio, o kakvom vraćanju pričaš. To je trošilo i zrak iz kabine, a kamoli gorivo. Nije za šire narodne mase, ovo je bilo pravo auto za guzonje koje boli neka stvar za cijenu goriva i potrošnju