auto
3

Peugeot 3008 GT Line predstavljen na pariskom sajmu

Klix.ba
Peugeot 3008 GT Line je predstavljen na Sajmu automobila u Parizu gdje je podij dijelio sa modelom 3008 DKR spremnim za Reli Dakar, kao i sa većim modelom 5008, koji posjeduje sedam sjedišta.

Cestovni 3008 želi iskoristiti rastuću popularnost crossovera pa je zbog toga izgubio gotovo sve karakteristike MPV vozila te je postao crossover i punopravni član C segmenta. Ovaj automobil pravi pometnju na veoma kompetitivnom tržištu jer je kombinacija odličnog dizajna eksterijera te futurističkog dizajna unutrašnjosti koja posjeduje drugu iteraciju Peugeotovog i-Concepta.

Na sajmu automobila je izložena skuplja GT Line verzija agresivnijeg izgleda sa LED farovima. Vizuelno se razlikuje po standardno crnom krovu i bočnim retrovizorima, hromiranim dvostrukim završecima izduvne cijevi, 18-inčnim točkovima u dva tona i nekoliko ukrasa napravljenih od nehrđajućeg čelika. Peugeot je za 3008 GT Line pripremio niz poboljšanja unutrašnjosti, među kojima su sjedišta presvučena Alcantarom i hromirani detalji.

GT Line popunjava prostor između standardne verzije i najskuplje GT verzije. Model će biti dostupan sa trocilindričnim i četverocilindričnim benzincima s turbopunjačima, kao i dizelskim motorima, a to su

  • 1,2-liter PureTech 130 S&S 6SMT (šestostepeni manuelni mjenjač, start-stop sistem)
  • 1,2-litarski PureTech 130 S&S (šestostepeni automatski mjenjač)
  • 1,6-litarski THP 165 S&S (šestostepeni automatski mjenjač)
  • 1,6-litarski BlueHDi 100 S&S BVM5
  • 1,6-litarski BlueHDi 120 S&S 6SMT (šestostepeni manuelni mjenjač)
  • 1,6-litarski BlueHDi 120 S&S (šestostepeni automatski mjenjač)
  • 2,0-litarski BlueHDi 150 S&S 6SMT (šestostepeni manuelni mjenjač).

Najsnažniju GT verziju pokreće 2,0-litarski BlueHDi S&S motor opremljen šestostepenim automatskim mjenjačem, koji razvija 180 KS.

Novi model je od starog lakši za 100 kg, ali je i duži za osam centimetara, što je rezultiralo prostranijom unutrašnjošću. U unutrašnjosti su 12,3-inčna instrument tabla i 8-inčni touchscreen ekran za infotainment sistem.

Kada je riječ i i-Cockpitu, Peugeot je pomjerio upravljač nešto niže, a gornji dio je gotovo ravan zbog boljeg pogleda na instrument tablu.

U unutrašnjosti je i Focal sound sistem od 515 w sa ukupno 10 zvučnika, subwooferom i pojačalom. Zapremina prtljažnika je povećana na 520 litara, a spuštanjem stražnjih sjedišta se povećava na 1.580 litara.

Peugeot 3008 se proizvodi u fabrici u Sochauxu, a prodaja u Evropi počinje prije kraja ove godine. Od prvog dana će kupcima biti dostupne GT Line i GT verzija.