Peugeot 309 GTi je svoj život započeo u vlasništvu nekadašnjeg inženjera Prodrivea, koji je iskoristio svoje bogato iskustvo i novac da modifikuje ovaj automobil. U periodu od tri godine je doživio veliku transformaciju te je spreman za novi dom. Također, registrovan je i legalan za cestovnu vožnju, no može služiti i za utrke na stazama, kao i za brdske utrke.
Na 1,9-litarskom četverocilindričnom motoru napravljene su značajne modifikacije, dobio je kovani donji dio, aluminijske podesive remenice, prilagođenu usisnu granu i Rotrex kompresor. Također, dobio je aluminijskih hladnjak i međuhladnjak te razvija impresivnih 375 KS kada koristi trkaće gorivo.
Međutim, to nije sve. Automobil posjeduje AP kočnice s velikim kočionim kliještima sa šest klipova naprijed, Xtrac diferencijal s ograničenim proklizavanjem, skraćene pogonske osovine i prilagođeni kratki mjenjač. Također, ugrađen je i specijalno napravljeni izduvni sistem.
U ogoljenoj unutrašnjosti su zaštitni kavez, dva Sparco trkaća sjedišta, OMP upravljač presvučen Alcantarom, pojasevi u šest tačaka, sistem za komunikaciju i električna ručna kočnica.
Vlasnik je na automobil potrošio više od 100.000 funti, a nakon svih modifikacija ga je vozio svega 113 kilometara.