Nakon teasera, Peugeot je objavio zvanične fotografije modela 3008, koje jasno pokazuju značajne razlike u odnosu na model koji mijenja. Novi automobil je crossover iz C segmenta, koristi EMP 2 platformu koja je lakša za 100 kg iako je duža za osam centimetara. Širina i visina automobila su gotovo jednake, ali je sada od tla podignut 22 cm kako bi se bolje nosio sa neravnim cestama.
Dizajn Peugeoza 3008 je najavljen konceptim Quartz u oktobru 2014. godine na Sajmu automobila u Parizu. Automobil izgleda agresivnije i mišićavije, a rivali su mu Kia Sportage, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, VW Tiguan, Renault Kadjar, Seat Ateca i drugi.
Zahvaljujući povećanju dužine, međuosovinsko rastojanje je povećano za 62 mmna 2.675 mm, čime se dobilo na prostoru u unutrašnjosti. Zapremina prtljažnika iznosi 520 litara, a spuštanjem stražnjih sjedišta se povećava na 1.580 litara.
U unutrašnjosti je potpuno digitalna 12,3-inčna instrument tabla s pet različitih korisničkih modova, a kontrole se nalaze kontrole. Infotainment sistem sadrži 8-inčni ekran osjetljiv na dodir.
Što se tiče audiosistema, čini ga 10 zvučnika, subwoofer i pojačalo, a nudi kristalno čist zvuk.
Kupci će moći birati različite benzinske i dizelske trocilindrične i četverocilindrične motore s turbopunjačima, a to su: 1,2-litarski PureTech 130 S&S (šestostepeni manuelni mjenjač), 1,2-litarski PureTech 130 S&S (šestostepeni automatski mjenjač), 1,6-litarski BlueHDi 100 S&S BVM5, 1,6-litarski BlueHDi 120 S&S (šestostepeni manuelni mjenjač), 1,6-litarski BlueHDi 120 S&S (šestostepeni automatski mjenjač), 2,0-litarski BlueHDi 150 S&S (šestostepeni manuelni mjenjač) te 2,0-litarski BlueHDI 180 S&S motor (šestostepeni automatski mjenjač).
Peugeot 3008 će se proizvoditi u Sochauxu u Francuskoj, a debitovat će u oktobru na Sajmu automobila u Parizu. Prodaja će početi također u oktobru.