Ovaj trijumf je najnovije poglavlje u već bogatoj historiji uspjeha marke Peugeot u auto sportu, koja već bilježi četiri pobjede na Dakaru, osvojene u Africi između 1987. i 1990. godine, kao i brojne druge uspjehe sa najrazličitijih takmičenja kao što su 24 sata Le Mansa, Pikes Peak ili WRC reli.
I ova pobjeda biće upisana u Peugeotovu zbirku uspjeha kao nešto specijalno jer je ostvarena na tek drugom nastupu u Južnoj Americi. Tri Peugeota 2008 DKR su stigla do cilja.
Takav grupni rezultat nikad ne bi bio ostvaren bez međusobne pomoći svih članova tima ili bez onih pravih junaka iz pozadine, neumornih mehaničara. Cyril Despres, koji je odlično obavio posao na svom drugom reliju u automobilu i doprinio jednoj od sedam dvostrukih pobjeda, istaknuo se kao pravi anđeo čuvar svojih kolega iz tima jer im je nekoliko puta priskočio u pomoć kod otklanjanja kvara. Time se upisao među legende sportskog duha i prijateljstva ovog takmičenja...
"Mr. Dakar" je ponovo zadao udarac
Peterhansel i Cottret u Peugeotu 2008 DKR br. 302 su sakupili svo svoje stručno znanje i dovezli se na rampu na cilju u Rosariu kao pobjednička posada. Za njih je to već šesta zajednička pobjeda, a Stéphane Peterhansel si je sa ovom šestom pobjedom među motoristima izborio već dvanaestu pobjedu. 25 godina nakon svog prvog uspjeha dodatno je popravio svoj rekord i ponovo potvrdio svoj slavni naziv "Mr. Dakar"!
Pored 9.500 kilometara koje treba preći u dvije sedmice između Argentine i Bolivije u ekstremnim vremenskim uslovima i na nadmorskoj visini do čak 4.800 metara, tim Team Peugeot Total si je postavio veliki izazov sa jednom od najimpresivnijih posada specijalaca koje smo ikad do sada mogli vidjeti na startu ovog takmičenja. Posadama iz 2015. godine
Stéphane Peterhansel/Jean-Paul Cottret, Carlos Sainz/Lucas Cruz i Cyril Despres/David Castera, koje su zajednički na Dakaru ostvarile već 17 pobjeda, pridružila su se dva deveterostruka svjetska prvaka u reliju Sébastien Loeb i Daniel Elena, koji su se odlučili za velik debi na ovom legendarnom takmičenju.
Tehnički izazov
Svi timovi za volanom svojih Peugeota 2008 DKR na ovom reliju bili su odlični. Inženjeri PPeugeotovog tima su prošle godine na prvom nastupu tima u Južnoj Americi naučili nekoliko korisnih lekcija i od tada su kontinuirano radili na poboljšanju automobila. Niži, širi, duži i moćniji novi PEUGEOT 2008 DKR je veoma brzo dokazao svoj potencijal. Automobil koji je sačuvao "pogon na dva točka" se u usporedbi sa klasičnim trkaćim automobilima sa pogonom 4x4 pokazao veoma dobrim na svim vrstama terena i time dokazao efikasnost tehničkih odluka koje su usvojene na početku projekta.
Dvije sedmice uspona i padova
Posade tima Team Peugeot Total preuzele su vodeću poziciju na reliju već na prvoj pravoj etapi takmičenja. Sébastien Loeb je na najbolji mogući način iskoristio svoj talent vozača relija i timu izborio prvu etapnu pobjedu, ali su ga Stéphane Peterhansel i Carlos Sainz veoma brzo slijedili. U prvoj edmici su automobili PEUGEOT 2008 DKR stalno zauzimali prva tri mjesta i na šest etapa izborili šest dvostrukih pobjeda, od toga čak dvije trostruke pobjede, što je čitavom timu dalo puno elana. Kad je nakon nekoliko teških etapa na visokoj nadmorskoj visini u Boliviji na reliju nastupio dan odmora u Salti, prva tri mjesta zauzimala je trojka Loeb - Peterhansel - Sainz.
Druga sedmica relija donijela je novu dozu avanture na promjenjivijem terenu sa više dionica po neutabanim cestama i vožnji po pješčanim dinama. Na tom veoma opasnom terenu gdje se događaju brojni preokreti Sébastien Loeb (prevrtanje) i Carlos Sainz (odustajanje zbog mehaničkog kvara na 10. etapi) morali su se pozdraviti od nade u pobjedu. Cyril Despres je akumulirao kašnjenje već u petoj etapi (problemi sa turbokompresorom) pa je Stéphane Peterhansel preuzeo ulogu potencijalnog pobjednika za tim Team Peugeot Total. Uspio je pobijediti na veoma važnoj vožnji kroz poznate dine Fiambala i tim je na desetoj od trinaest etapa poveo uz prednost od jednog sata. A onda je stečenu prednost trebalo još samo sačuvati do cilja.