Odvažni dizajn prednje maske je sličan kao i kod modela 3008 koji smo vidjeli ranije ove sedmice, rešetka hladnjaka bez okvira se proteže ispod prednjih svjetala, tu su LED dnevna svjetla u obliku očnjaka koja se spuštaju niz branik, a to je karakteristika svih ostalih novih Peugeotovih modela.
Oznaka 5008 se nalazi na rubu poklopca motora i to poredstavlja retro detalj, a bolje opremljeni modeli imaju full LED svjetla. GT i GT Pack modeli se razlikuju od ostalih po posebnom dizajnu rešetke hladnjaka, ali i novom setu 19-inčnih felgi u slučaju GT Pack modela. Opciono je za oba modela dostupan Black Pack paket opreme koji donosi tamne ukrase eksterijera.
Kao i 3008, veći 5008 je dobio 10-inčni ekran infotainment sistema osjetljiv na dodir, koji se kombinuje s digitalnim 12,3-inčnim instrument klasterom. Redizajnirani 5008 je dobio mogućnost odabira moda vožnje u strandardnoj opremi za sve modele koji imaju automatski mjenjač. Radi se o modovima Normal, Sport i Eco, a tu je i Advancet Grip Control sistem koji optimizira kontrolu prijanjanja zahvaljujući modovima Normal, Snow, Mud i Sand iako se zapravo ne radi o 4x4 sistemu.
Kada je riječ o tehnologiji, obnovljeni 5008 ima sve, od adaptivnog tempomata sa stop&go funkcijom preko night vision sistema, pa do sigurnosnih sistema koji uključuju sistem automatskog kočenja u hitnim situacijama, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, sistem pomoći održavanja pozicije u traci i slično. Crossover je opremljen i Focal sound sistemom od 515W, kao i dvodjelnim panoramskim krovom te handsfree sistemom otvaranja vrata prtljažnika.
U ponudi motora su 1,2-litarski trocilindrični turbobenzinac koji razvija 130 KS i 230 Nm obrtnog momenta, kao i 1,6-litarski četverocilindrični motor koji isporučuje 180 KS i 250 Nn. Slabiji motor je uparen sa 6-stepenim manuelnim ili opcionim osmostepenim automatskim mjenjačem, dok je automatski mjenjač jedini izbor za snažniji motor.
Što se tiče dizela, tu je 1,5-litarski četverocilindrični motor koji nudi 130 KS i 300 Nm obrtnog momenta, a dostupan je sa manuelnim i automatskim mjenjačem. Snažniji 2,0-litarski dizel proizvodi 180 KS i 400 Nm koji je uparen isključivo sa osmostepenim automatskim mjenjačem.
Najbrži od svih je benzinac sa 180 KS koji od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,3 sekunde te stiže do maksimalnih 220 km/h.
Prodaja osvježene 5008-ce počinje nešto kasnije ove godine.