Komentari (24)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Valja imati i tehnologiju za kopiranje kompletnog vozila, nama je sivenje sjedista u Preventu za 450KM vrh tehnologije i inzenjerstva.
@BaboFikret88 Niko ne pravi vise novo auto od nule... Sve su to poboljsanja na starim modelima. Cak i novu platformu kad konstruisu je bazirana 60-70% na staru... Najlakse i najjeftinije je napraviti novu karoseriju a ispod pleha vecinom sve po starom... U 10-15 godina, koliko npr skroz novih motora naprave... Nijedan, sve je bazirano na proslom sa malo poboljsanja
poenta je u KRADJI intelektualnog vlasnistva I oni su mislim jedina zemlja na svijetu koja nema zakon o zastiti intelektualnog vlasnistva
Nisu krivi Kinezi.. Beskrajno pohlepni zapad koji je godinama donosio svoje ideje i patente (i dan danas) da za jeftine pare naprave skupu stvar. Kinez je samo skontao, dobio smal nacrt kako napraviti i onda cu napraviti dva za njih jedan za mene...to je pocelo prvo sa modnom industrijom i skupocijenim satovima...Rolex koji se nekad pravio u Svici vec godinama se pravi u Kini...da ne govorim o Apple, Gucci i ostale marke, zato ne krivite Kineze...pohlepni zapad je to napravio...kraj price..
Samo pravi po realnoj cijeni. Dosta više plaćanja švapskih parazita po 7000€ plata a to naš Hamdo radi u Bosni za 500 KM. Samo naprijed Kinezi dok se švapska prevara ne ukine.
Neke su iskopirali do daske, neke onako, ali daleko im kuća bila. Kvalitet je upitan, a sigurnost dokazano katastrofalna. Uvijek bih rađe uzeo polovno evropsko auto, nego novno kinesko.
Stotine japanskih inženjera 70-tih i korejskih 80-tih po auto-sajmovim slikali automobile iz svakog ugla i pravili kopije za svoje tržište. Zatim se polako širili. Zadnji slučaj krađe: CEO Nissan-PSA (Reno, Citroen, Pežo) Karlos Ghosn (francuz) uhapšen u Japanu. Nissanove tehnologije podijelio francuzima i nastali Captur, Kadjar, C5, Pežo 2008, 3008... Napravili konkurenciju Nissanu uz 0% ulaganja.
Jesu ovi kinezi napacena nacija, i onda im kriv trump sto im lupa brutalnu carinu.
Pa i Fadilovi su inzinjeri iskopirali bugarski respirator iz 1965.
kinezi su svjetski otpad, treba ih što prije kazniti za ovo zlo koje su napravili cijelom svijetu! Smeče od naroda!!!!!!!!
Nekreativan narod. Kupe markiranu robu, bez obzira je li im fino stoji ili ne i onda hodaju okolo sa predigim rukavima, tasnama koje stoje curama od preko 170 cm one od metar i po nose. Nemam nista protiv ali ako ti nesto ne stoji, kani se, nema veze je li Boss ili Prada.
@mirzinmali To ti je kao kad vidis balkansku kockastu glavu sa frizurom KPZ u mercedesu ili BMWu, kad ne stoji ne stoji...
Ima li gdje da se kupe ove kopije
Geely Merrie 300 - to im je ustvari Mercedes jel 🤣🤣🤣