Pogledajte kako je Megane RS Trophy-R postao novi rekorder Nürburgringa
Rat među automobilskim kompanijama za prestiž na Nürburgringu bude slabijeg ili jačeg intenziteta, ali nikada ne prestaje.
Među posljednjim zanimljivim duelima bez sumnje je borba između Honde i Renaulta za rekordno vrijeme kruga u kategoriji produkcijskih automobila s prednjim pogonom, a s ostvarenim vremenom (7:40.1) koje je skoro četiri sekunde bolje od najboljeg vremena Honde Civic Type R, titula je trenutno u posjedu Megana RS Trophy-R, vrhunske "specijalke" iz odjela Renault Sport.
Koliko su napredovali u Renaultu možda najbolje potvrđuje činjenica da je ostvareno vrijeme aktuelnog Megana RS Trophy-R na Nürburgringu za više od 14 sekundi bolje od vremena koje je ostvario istoimeni prethodnik zasnovan na Meganu treće generacije.
Renault Sport će Megane RS Trophy-R ponuditi u samo 500 primjeraka, a 30 od njih bit će opremljeno karbonskim felgama ispod kojih će biti karbonsko-keramičke kočnice. I bez toga, vlasnici koji se na stazu vole odvesti u istom automobilu mogu računati na optimiziranu aerodinamiku karoserije, znatno modificiran ovjes, dva trkaća sjedišta s pojasevima sa šest tačaka pričvršćivanja, posebno razvijene gume Bridgestone Potenza S007, vrhunske Brembo kočnice i izduvni sistem koji "potpisuje" Akrapovič.
Megane RS Trophy R pokreće isti 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji pokreće i verziju bez slova R, ali 300 konjskih snaga u ovom slučaju ima manje posla, jer je Trophy-R lakši 130 kilograma. Smanjenju mase, pored ostalog, pomoglo je i ukidanje zadnjih sjedišta.
Za automobil koji od 0 do 100 km/h stiže za 5,4 sekunde i razvija 262 km/h prvi čovjek Renault Sporta (Patrice Ratti) kaže da je najbliži trkaćem automobilu koji se može koristiti i na javnim cestama.