Volkswagen je s posebnim modelom Golf GTI Clubsport 45 nedavno obilježio 45 godina od predstavljanja prvog Golfa GTI (Grand Touring Injection), a iza dodatka Clubsport 45 krije se Golf GTI čiji dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor razvija 300 konjskih snaga. Za prijenos snage na prednju osovinu zadužen je automatski mjenjač s dva kvačila (DSG).
U njemačkom magazinu Sport Auto odlučili su da najsnažniji Golf GTI do sada suoče sa čuvenom njemačkom stazom Nürburgring Nordschleife, a njihov testni vozač Christian Gebhardt krug staze "zatvorio" je za osam minuta i 2,66 sekundi.
S neznatno boljim vremenom od vremena koje je na Nürburgringu ostvario Golf GTI TCR sedme generacije (08:04.92), osmi jubilarni GTI na gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 znatno je kasnio za Renault Meganom RS Trophy-R s kojim je isti vozač kroz "zeleni pakao" prošao za sedam minuta i 55.12 sekundi.
Čekamo odgovor Honde čiji će se najavljeni novi Civic Type R zasigurno okušati na Nürburgringu u nastojanju da u Japan vrati titulu najbržeg automobila s prednjim pogonom.