Stara škola protiv nove
6

Pogledajte kako se na Nürburgringu snalaze stari i aktuelni Porsche 911

E. L.
Da se živi sve brže i brže možda ponajbolje pokazuje rezultat kruga aktuelnog Porschea 911 Carrera S na stazi Nürburgring Nordschleife koji je značajno brži od legendarnog zrakom hlađenog modela 911 Carrera RS (Serija 964) iz 1992. godine.

Sadašnji sportski automobili možda i nisu zabavni kao njihove starije generacije, ali je posljednji videomaterijal njemačkog magazina Sport Auto pokazao da su značajno brži, što se savršeno uklapa u današnji ritam života koji je, bez sumnje, sve brži i brži.

Na mjerenje vremena kruga koje je organizovano na njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife dopremljeni su aktuelni Porsche 911 Carrera S (992) i legendarni Porsche 911 Carrera RS (964) iz 1992. godine.

Da, često sanjamo i pričamo o Carreri 964 RS, ali je testni vozač i novinar magazina Sport Auto (Christian Gebhardt) upečatljivo pokazao koliko je aktuelni 911 brži od legendarnog modela iz treće generacije.

Gebhardt je sa starom Carrerom RS (3,6-litarski 6-cilindarski boxer motor sa 264 KS) Nordschleife krug „zatvorio“ u vremenu 8:23.12, a s aktuelnim modelom (trolitarski 6-cilindarski biturbo boxer sa 450 KS) na gumama na kojima se isporučuje kupcima isti je posao završio u vremenu 7:30.41.

Niko na kraju svega nije iznenađen mogućnostima osme generacije Porscheovog najpoznatijeg modela, ali su mnogi komentarisali da je Gebhardt iza upravljača stare Carrere RS imao priliku da minutu duže uživa na stazi.