I dok elektropokretan Porsche 911 još uvijek nije među prioritetima slavne njemačke automobilske kompanije, nakon predstavljanja posljednje generacije "elfera“ znalo se da u Stuttgartu neće dugo čekati s razvijanjem njegove hibridne verzije.
Posljednji videomaterijal koji je nastao na stazi Nürburgring Nordschleife pokazuje da testiranja hibridnog Porschea 911 u "odijelu“ verzije Turbo S uveliko traju, što otkriva i žuta naljepnica na zatamnjenom zadnjem vjetrobranu koja je na Nürburgringu obavezna za elektrificirane testne prototipe.
U ovoj fazi testiranja jurnjava njemačkom stazom pokazala je da se testni automobil na pojedinim dijelovima staze bori s podupravljanjem, vjerovatno zbog viška kilograma koje sa sobom donose baterije sakrivene iza naglašeno zatamnjenih zadnjih stakala, ali nema sumnje da će u Porscheu koji u ponudi već dugo ima izrazito snažne hibridne modele pronaći optimalno rješenje za raspored mase.
Nezvanično, prvi hibridni "elfer“ trebao bi se kriti iza naziva 911 Turbo E-Hybrid i bit će najsnažniji 911 do sada, što znači (uzmemo li u obzir posljednji 911 GT2 RS) da će ga pokretati više od 700 konjskih snaga.
Očekuje se da će produkcijska verzija biti spremna do sredine 2023. godine u kojoj bi Serija 992 trebala proći i kroz redovan tretman „osvježavanja“.