U sklopu testiranja
16

Porsche na Nürburgringu pokazao raskošne mogućnosti novog najsnažnijeg Taycana

E. L.
Predprodukcijskom izdanju nove najsnažnije verzije elektropokretanog Taycana za prolazak kroz čuveni „zeleni pakao“ trebalo je samo 7 minuta i 7.55 sekundi.

Porsche privodi kraju testiranja novog najsnažnijeg elektropokretanog Taycana koji bi se, još uvijek nezvanično, trebao kriti iza naziva Turbo GT, a bit će pozicioniran iznad dosadašnje najsnažnije verzije Turbo S.

Tehnički podaci do daljnjeg ostaju pod velom tajne, ali nije tajna da je Porscheov predprodukcijski „električar“ oko kojeg se šuška da ga pokreću tri elektromotora sa skoro 1.000 „konja“ zatvorio 20,76-kilometarski krug na stazi Nürburgring Nordschleife za 7 minuta i 7.55 sekundi, što je više od 17 sekundi bolje od vremena (7:25.23) koje je svojevremeno ostvario Teslin model S Plaid.

Novi najsnažniji Taycan kojim je upravljao Porscheov trkač i testni vozač Lars Kern primakao se ostvarenom vremenu supersportske Rimac Nevere (7:05.298), a bio je brži od Taycana Turbo S za 26 sekundi. Za „napad“ na Nürburgring kabina je bila opremljena trkaćim sjedištima/pojasevima i sigurnosnim kavezom.

U Porscheu su obećali i videomaterijal koji će biti objavljen sredinom marta, a nisu zaboravili spomenuti da je, pored ostvarenog rezultata koji je Kern dostizao više puta, vrijeme na Nürburgringu maksimalno iskorišteno za nemilosrdno testiranje Taycanove pogonske grupe i baterija iz kojih se napaja.