Na zadovoljstvo tradicionalista koji (opravdano) tvrde da se ništa ne može porediti sa "zvukom i slikom“ 6-cilindarskog atmosferskog boxer motora koji decenijama predstavlja jedan od glavnih simbola najpoznatijeg sportskog automobila svih vremena, u Porscheu su uoči predstavljanja posljednje 4-litarske atmosferske iteracije (čijih 520 konjskih snaga pokreće osvježeni 911 GT3 RS) izjavili da još uvijek nemaju namjeru odustati od Porschea 911 koji pokreće motor bez asistencije turbopunjača.
Osim modela 911 GT3 Touring i 911 GT3 RS, ostatak aktuelne ponude za 911 zasnovan je na boxer motorima kojima asistiraju turbopunjači, ali u Porscheu kažu da će atmosferske motore zadržati koliko god budu mogli, jer se spomenuti motori još uvijek mogu nositi s aktuelnim ekološkim normama.
U posljednjim izjavama za medije dr. Frank-Steffen Walliser, šef Porscheovog GT odjela, rekao je da će njemačka kompanija i uz novu generaciju legendarnog modela 911 ponuditi i atmosferske motorne opcije i usput demantovao glasine da će novi 911 imati centralno smješten motor po uzoru na 911 koji je prošle godine nastupao u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (WEC – World Endurance Championship).
"Motor u 911 ostaje tamo gdje je oduvijek bio, a motori s turbopunjačima u mnogim se stvarima i dalje ne mogu porediti s laganim atmosferskim motorima. Dok god budemo mogli, u kombinaciji s modelom 911 nudit ćemo i atmosferki motor, što automobil čini jedinstvenim, a također nemamo namjeru da uskoro dignemo ruke od ručnog mjenjača koji odlično pristaje uz atmosfersku opciju koja se 'vrti' na 9.000 obr/min", kaže Walliser.
Paralelno s predstavljanjem u modelu 911 GT3 RS, 4-litarski 6-cilindarski atmosferski boxer motor (s manje snage) svoje je mjesto pronašao i u modelu 718 Cayman GT4 koji će publika također premijerno vidjeti na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi.