Porsche prodaje potpuno nove dijelove za motore klasičnih modela 911
Riječ je zapravo o novim blokovima motora napravljenim od magnezija, koji su dostupni za F i G seriju vozila koje pokreću 2,0, 2,2, 2,4 i 2,7-litarski motori, uključujući legendarnu Carreru RS 2.7. Slavni RS je proslavio 50. rođendan prošle godine, a kako bi se to proslavilo, Porsche je predstavio brojčano ograničenu verziju modernog modela 911 GT3 RS.
Blokovi motora se mogu naručiti od bilo kojeg Porsche Classic partnera ili standardnog Porsche distributera.
Iz Porschea kažu da su se odlučili na novu proizvodnju ove komponente zbog problema koje vlasnici imaju pri održavanju klasičnog modela 911. Dosad su vlasnici morali variti pukotine ili koristiti dijelove uništenih automobila, ali nijedno rješenje nije idealno dugoročno uzimajući u obzir pritisak kojem je blok izložen. Čak i najmanja "nesavršenost" može dovesti do katastrofalnog problema.
"Ovim potezom zatvaramo još jednu prazninu u našem asortimanu rezervnih dijelova, što omogućava slaganje potpuno novih motora za većinu klasičnih 911 modela. Potražnja je velika jer naši kupci žele komponente vjerne originalu kao što je ovaj", izjavila je Ulrike Lutz, direktorica Porsche Classica.
Prije početka proizvodnje, inženjerima je bila potrebna pomoć u dešifrovanju starih nacrta te informacije vezane za proizvodnju, a čak su intervjuisani i nekadašnji uposlenici. Kada je taj proces okončan, Porsche je koristio svoje moderne proizvodne metode. CAD podatke je proslijedio dobavljaču treće strane koji koristi livenje u pijesak. Nakon livenja, koristi se više od 50 različitih alata za rezanje, bušenje i obradu. Nakon toga se obavlja mjerenje 3D sondama koje skeniraju više od 1.300 kontrolnih dimenzija.
Poslije proizvodnje slijedi rigorozno testiranje koje traje nekoliko sedmica.
Od 2013. godine je Porsche Classic nudio oko 200 dijelova svake godine, među kojima su blokovi motora, ali i infotainment sistemi koji olakšavaju život vlasnicima klasičnih Porscheovih automobila.