Razgovori su već u toku, potvrdio je osnivač Rimac Automobila i izvršni direktor Mate Rimac. Istovremeno, on ističe da je kompanija dobro pozicionirana i da bi želio povećati vlastiti udio. Bugatti će biti rasprodan do 2029. godine, a zajedničko ulaganje će prema planovima ponovo biti profitabilno od 2025. godine.
Prethodne gubitke Rimac objašnjava visokim ulaganjima u nove modele, uključujući i Turbilon platformu sa svoja tri elektromotora. Riječ je o zabilježenom gubitku od 17 miliona eura u okviru ukupnih prihoda od 336 miliona eura u 2023. godini.
Također, mogu se čuti i kritike na račun Rimca i njihovog tehničkog menadžmenta. Porsche se žali da su procesi u Rimcu loše organizirani, a uz to zamjeraju i slaboj prodaji električnog supersportskog automobila Nevera koja ide znatno lošije nego što se očekivalo.
Bugatti ima dugu historiju, a ova marka je praktično oživljena pod upravljačkom palicom Ferdinanda Piëcha, tadašnjeg glavnog direktora Volkswagena. Od 2005. godine pa nadalje, Bugatti prodaje vrhunske supersportske automobile kao što je Veyron, ali 2020. godine Volkswagen pod vodstvom Herberta Diessa odlučio je odustati od marke. Tada Rimac preuzima Bugatti, a Porsche je ostao manjinski dioničar. Danas u Bugatti Rimcu radi oko 900 ljudi, uglavnom u Zagrebu i Molsheimu u Francuskoj. Porsche ne samo da ima dionice u zajedničkom poduhvatu, već i 21 posto udjela u Rimac grupi. Ipak, osnivač Rimca, Mate Rimac ima kontrolu nad svakodnevnim operacijama kao izvršni direktor.
Da Porsche preuzme većinsko vlasništvo Bugattija sa time se moraju složiti i drugi investitori. Među dioničarima Rimca su Hyundai, Goldman Sachs, Softbank i Investindustrial. Preuzimanje bi moglo biti strateški korisno za Porsche. Na ovaj način, šef razvoja Michael Steiner mogao bi izgraditi alternativu električnom supersportskom automobilu Mission X. Ovaj konceptni automobil predstavljen je 2023. godine, ali je upitno da li će ući u serijsku proizvodnju.