Posljednji Audi Q8 e-tron silazi s proizvodne trake 28. februara
Ovo je bilo sporno pitanje, no uposlenici i uprava su se nedavno dogovorili za "socijalni plan" koji odgovara svima. Audi nije otkrivao detalje, no potvrđeno je socijalni plan pored bonusa uključuje mnoge dalje mjere podrške za sve uposlenike. Među njima su i posebne mjere namijenjene za uposlenike starije od 60 godina, usluge obuke te premještanja uposlenika.
Bonus je vezan za dužinu radnog staža i dolazi na zakonski propisanu otpremninu. Iz Audija kažu da bi ukupni iznos trebao biti dvostruko veći od onoga što uposlenici moraju dobiti.
"Veoma sam zadovoljan što smo, uprkos teškim pregovorima, uspjeli postići pošteno rješenje za uposlenike", rekao je direktor Audija u Briselu Thomas Bogus.
On je dodao da su pregovori bili zahtjevni za pregovaračke strane, no da su se ipak svi fokusirali na važne stvari.
Uposlenici Volkswagena vjerovatno pomno prate situaciju nakon što je kompanija nedavno najavila ukidanje više od 35.000 radnih mjesta u Njemačkoj. Također, proizvodnja će biti smanjena za oko 734.000 automobila, dok će dio proizvodnje biti premješten.
Financial Times piše da je Volkswagen spreman dopustiti kineskim proizvođačima da koriste višak kapaciteta. Direktor Audija Gernot Döllner je kazao da će to "spustiti ulaznu barijeru ovih konkurenata".
Nešto slično je rekao član Volkswagenovog menadžmenta David Powels.
"Otvoreni smo za svaku diskusiju o bilo kojoj temi s bilo kojim partnerom", jasan je bio Powels.
To bi potencijalno moglo rezultirati proizvodnjom kineskih električnih vozila u Volkswagenovim pogonima u Njemačkoj.