Priča o Miuri SVJ je počela 1970. godine kada je Lamborghinijev testni vozač Bob Wallace poželio više od cestovnog modela Miura SV te ga je pretvorio u zvijer za stazu. Automobil je napravljen u fabrici te je dobio Jota (J) oznaku. Međutim, Ferruccio Lamborghini nije bio previše zainteresovan za motosport u to vrijeme te je želio odustati od projekta.
Prototip superautomobila je sačuvan i prodan milioneru, a fanovi Lamborghinija su čuli priču te su željeli iste modifikacije svojih primjeraka modela Miura SV. U narednom periodu je bilo nekoliko konverzija, ali su nastala samo tri SVJ modela direktno u fabrici.
Primjerak ponuđen na prodaju je jedan od ta tri te je nazvan "The Corsican". To ime se odnosi na njegovog prvog vlasnika Paula Ferrandija iz Pariza i s Korzike. Automobil nosi Miurin produkcijski broj 756, broj šasije 5090 te broj motora 30751. Isti motor i danas pokreće automobil
Prije sadašnjeg stanja, automobil je imao nekoliko vlasnika te je nosio sivu boju, međutim, tokom procesa restauracije je lakiran u originalnu Rosso Granada crvenu boju. Restauracija je trajala tri godine, a obavio ju je bivši Lamborghinijev inžinjer Luca Salvioli uz pomoć Pietra Cremoninija. Automobil je prešao 19.582 kilometara.
Miura SVJ se smatra "svetim gralom" među Lamborghinijima, a sada kolekcionari imaju šansu da ga posjeduju. Cijena nije objavljena.