Dodatna opcija
55

Potencijalni kupci GR Yarisa moći će računati i na automatski mjenjač

E. L.
Iz Toyote je stigla potvrda da će se blago redizajnirano izdanje najsnažnijeg Yarisa opciono nuditi i u kombinaciji s novorazvijenim 8-stepenim automatskim mjenjačem.

Toyotina egzotika iz B segmenta u kojem u se ovom trenutku sportski modeli mogu stati na prste jedne ruke i dalje će ostati u malobrojnom klubu automobila s ručnim mjenjačem, ali će GR Yaris u blago redizajniranom izdanju od ove godine biti dostupan i u opciji s novorazvijenim 8-stepenim automatskim mjenjačem s kojim bi "rally automobil za svaki dan“ mogao biti zanimljiv i kupcima koje ne zanimaju tri papučice.

Prije davanja zelenog svjetla za ugradnju u osvježeni GR Yaris u Toyotinom odjelu Gazoo Racing potrudili su se da novi automatski mjenjač koji je razvijen s kompanijom ZF i se krije iza akronima DAT (Direct Automatic Transmission) temeljito isprobaju u Japanskom rally šampionatu i Super Taikyu šampionatu u trkama izdržljivosti, a zanimljivo je da je masa GR Yarisa sa superbrzim mjenjačem povećana samo 18 kilograma u odnosu na verziju sa 6-stepenim ručnim mjenjačem.

Pored automatskog mjenjača, uz veziju Circuit u Gazoo Racingu su pripremili još bolje hlađenje motora i spomenutog mjenjača. Dorađen je usisni sistem i dodatno ojačana nekolicina komponenti 1,6-litarskog trocilindarskog turbobenzinskog motora s direktnim ubrizgavanjem. Uz dorade na ovjesu i ispušnom sistemu, očekuje se da će ispod prednjeg poklopca biti još više „konja“ koji će se raspoređivati na obje osovine (AWD).

Suštinska promjena na trovratnoj karoseriji s naglašeno proširenim blatobranima odnosi se na redizajnirani prednji odbojnik iza kojeg se kriju dodatni hladnjaci, a glavna novost u tamnoj kabini je 12,3-inčna digitalna instrumentna tabla "posuđena“ iz GR Corolle.