Novi 508 je baziran na novoj EMP2 platformi, koju koriste i SUV modeli francuskog proizvođača. Karakterisat će ga potpuno novi dizajn inspirisan konceptima Instinct i Exalt. Sedan je dobio atraktivniji dizajn, pa se u Peugeotu nadaju da bi model 508 mogao biti konkurentniji rivalima iz evropskog D segmenta.
Nova generacija 508-ce je dobila potpuno novu unutrašnjost u kojoj dominira kompanijina i-Cockpit digitalna instrument tabla, koja je već dio modela 3008 i 5008. Unutrašnjost je izrađena od kvalitetnijih materijala u odnosu na prethodni periodu.
Što se tiče motora, s obzirom da dijeli platformu s modelima 3008 i 5008, očekuje se da će kupci modela 508 imati već poznat izbor benzinaca i turbodizelaša. Ta ponuda uključuje 1,2-litarski benzinski motor s turbopunjačem, kao i 1,6 i 2,0-litarske turbodizelaše. Nešto kasnije će se pojaviti i plug-in hibridna verzija, no, nekada revolucionarni dizel-električni hibrid će ostati u prošlosti.
Peugeot se nada da će 508 biti privlačnija alternativa Volkswagenovom Passatu, Fordovom Mondeu i Škodinom Superbu. Ptošle godine je francuska kompanija predala 22.724 primjerka ovog modela, što je za 39 posto manje u odnosu na godinu ranije.
PSA grupa će nastaviti proizvoditi model 508 u Rennesu u Francuskoj i u Wuhanu u Kini.