Kako bi pokazao sve mogućnosti autobusa, Mercedes je priredio demonstraciju u Amsterdamu i to na dijelu najduže brze autobuske linije u Evropi. Future Bus je uspio samostalno obaviti vožnju dugu 20 kilometara, zaustavljati se na stanicama i semaforima, kočiti kada god je to bilo potrebno, prolaziti kroz tunele, otvarati i zatvarati vrata i drugo. Za svaki slučaj, jedna osoba je bila prisutna u autobusu.
Ovo sve je moguće zahvaljujući radarima koji su radili u kombinaciji s kamerama i GPS-om. Mercedesov autobus Future Bus je dovoljno "pametan" za komunikaciju s infrastrukturom putem Wi-Fi konekcije. On može "naučiti" status semafora tako da je sposoban iskoristiti "zeleni val".
Za stavljanje ovog autobusa u promet su potrebne posebne trake. Vozač može preuzeti kontrolu na "običnim" cestama, dok vožnju prepušta tehnologiji kada je to moguće.
Današnji autobusi uglavnom imaju dosadan dizajn, ali ovaj definitivno ima ono što je potrebno da uvjeri više ljudi da automobile ostave kod kuće i koriste javni transport.