Radi se o dodatnih 5 KS za 2,5-litarski bokser motor s turbopunjačem, tako da je sada po snazi izjednačen sa specijalnom verzijom WRX STI Type RA, koja je proizvedena u svega 500 primjeraka.
Malo povećanje snage je omogućeno zahvaljujući novom usisu zraka, kao i izduvnom sistemu visokih performansi. Osim toga, ECU jedinica je modificirana, motor je dobio nove klipove. a poboljšan je i mjenjač posebno u trećem stepenu prenosa kako bi se dobilo na ubrzanju.
Oni kojima je dovoljan standardni WRX, osnovni model dolazi sa 2,0-litarskim motorom i 268 KS. Promjena za modelsku 2019. godinu jeste 6,5-inčni ekran infotainment sistema, koji je standardan, a podržava Android Auto i Apple CarPlay integraciju.
Novi model donosi nove Series.Gray specijalne verzije za WRX i WRX STI, odnosno 750 primjeraka prve i 250 primjeraka druge verzije. Obje dolaze sa šestostepenim manuelnim mjenjačem, a bazirane su na WRX Premium opremi koja uključuje Cool Gray Khaki sivu boju, crne 18-inčne naplatke, retrovizore s električnim sklapanjem i Crystal Black Silica crne oznake.
Ekskluzivniji WRX STI Series.Gray dolazi s gotovo istim karakteristikama, ali s većim 19-inčnim naplacima, srebrenim Brembo kočionim kliještima i crnim STI logom, dok su u unutrašnjosti Recaro sjedišta. Vozačevo sjedište nudi osam načina podešavanja. Automobil ima sistem ulaska bez ključa, kao i dugme za pokretanje motora.
Sljedeća generacija WRX modela neće stići barem do kraja desetljeća. Tada će Subaru imati novi STI, koji neće koristiti 2,5-litarski motor, nego nešto manji u kombinaciji s hibridnom tehnologijom. Konvencionalni motor će pokretati prednje točkove, a električni stražnje. Rezultat je smanjenje potrošnje goriva i emisije štetnih gasova.