Paolo je vodio kompaniju koju je osnovao njegov djed, legendarni automobilski dizajner Battista "Pinin" Farina još 1930. godine, a slijedio je korake svog oca Sergija i brata Andree. Na funkciju je došao 2008. godine nakon što je 51-godišnji Andrea poginuo u saobraćajnoj nesreći vozeći Vespu, a u međuvremenu je izvukao kompaniju iz finansijske krize. Od osamdesetih godina prošlog stoljeća je igrao ključnu ulogu u procesu diverzifikacije Pininfarine te širenju iz automobilskog sektora na druga područja dizajna.
Paolo je rođen u Torinu 28. augusta 1958. godine, studirao je mašinstvo na Politehničkom univerzitetu u Torinu te je radio za Cadillac, Hondu i General Motors prije nego se priključio porodičnom poslu 1982. godine. Pet godina kasnije je postao predsjednik i direktor Pininfarina Extra S.p.a kompanije specijalizirane za industrijski dizajn, dizajn namještaja i arhitekture, kao i nautički te aeronautički dizajn.
Dok je vodio kompaniju, Paolo je svjedočio završetku Pininfarinine automobilske proizvodnje 2011. godine, kupovini Pininfarine S.p.A od strane indijske kompanije Mahindra Group 2015. godine te pokretanju kompanije Automobili Pininfarina 2018. godine. Među njegovim navjećim hitovima je bio model Pininfarina Sergio Barchetta baziran na Ferrariju 458 Spider iz 2013. godine, kojim je odao počast svom preminulom ocu. Na sajmu automobila u Ženevi 2019. godine Paolo je predstavio Automobili Pininfarina Battista električni hiperautomobil nazvan po njegovom djedu i baziran na Rimac Neveri.
Paolo je preminuo u krugu porodice, uz njega su bili supruga, petero djece i njegova majka.