Svi koji su vozili bilo koji Porsche 911 GT3 kažu da se automobil izvanredno snalazi i na cesti i na stazi, a najvatreniji tvrde i da se u zavojima ozbiljno poigrava zakonima fizike.
Kako god, priča s kojom je stigla oznaka GT3 počela je 1999. godine kada je Porsche na Sajmu automobila u Ženevi predstavio 911 GT3 iz ne baš popularne Serije 996 s kojom je zračno hlađenje boxer motora otišlo u historiju.
Premijerno zatvaranje praznine između standardnih i trkaćih 911-ica pokretao je 3,6-litarski 6-cilindarski atmosferski boxer motor koji je razvijao 360 KS pri 7.200 obr/min, što je bilo dovoljno da Porscheov "track day" Coupe od 0 do 100 km/h stigne za 4,8 sekundi i razvije 302 km/h. Standardne Carrere 996 bile su teže, a njihov 3,4-litarski motor je u prvom izdanju iz iste konfiguracije nudio 300 KS.
Koliko je Porsche 911 GT3 bio najbliži trkaćem automobilu najbolje je demonstrirao legendarni njemački trkač Walter Röhrl koji je svojevremno stazu Nürburgring Nordschleife prošao za sedam minuta i 56,33 sekunde, što je 911 GT3 učinilo prvim produkcijskim automobilom koji je kroz "zeleni pakao" prošao za manje od osam minuta.
Porsche je 911 s oznakom GT3 (ubrzo i GT3 RS) nudio i uz Serije 997 i 991, a sve su prilike da će i aktuelna Serija 992 uskoro dobiti i svoje GT3 izdanje. Zapremina i potencijal 6-cilindarskog boxera kroz godine su se mijenjali, ali je motor u svakoj GT3 generaciji uvijek bio (a nadamo se i da će ostati) bez podrške turbopunjača.