Bugatti je (crvenocrni) Chiron Sport premijerno predstavio na prošlogodišnjem Sajmu automobila u Ženevi, a skoro godinu poslije prvi produkcijski primjerak brojčano ograničene serije napustio je tvornicu u Molsheimu i isporučen je (pre)bogatom kupcu u Kataru.
I dok u Bugattiju još uvijek razmišljaju o verziji Super Sport (koja je na kraju priče ponuđena s modelima EB110 i Veyron) za svoje su kupce pripremili olakšan Chiron Sport koji uz aktivnu aerodinamiku, rekalibriran ovjes i modificiran upravljački sistem nudi još bolju upravljivost u odnosu na standarni Chiron od kojeg je skuplji 347.000 eura.
S inicijalima kupca na pragovima (ABF - Abdulla Bin Fahad) Chiron Sport na kojem dominira plava boja i dalje pokreće centralno smješten 8-litarski 16-cilindarski W motor koji uz asistenciju četiri turbopunjača razvija 1.500 konjskih snaga i 1.600 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na obje osovine zadužen je superbrzi 7-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila.
Za Bugattijev automobil koji od 0 do 100 km/h stiže ispod 2,5 sekundi i razvija elektronski ograničenih 420 km/h treba izdvojiti 2,65 miliona eura.