Njegova proizvodnja pokrenuta je u ožujku 2014. u tvornici Française de Mécanique (Douvrin, Pas de Calais), a dnevno se proizvede 1 150 jedinica u 4 ekipe te stopa proizvodnje samo raste.
Ovaj trocilindarski, prilagodljiv i efikasan motor nalazimo u automobilima Peugeot 208, 308, 2008 i 3008, Citroën C3, C4, C4 Cactus i C4 Picasso te DS 3 i DS 4.
Zahvaljujući vrlo preciznoj tehnologiji direktnog ubrizgavanja ovaj motor donosi prosječno smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2 od 18% u poređenju s atmosferskim verzijama motora EP "Prince" s 4 cilindra, koji su već jedni od najboljih na tržištu. Smanjenih dimenzija i težine benzinski turbomotor PureTech pruža odlične performanse za motor ove radne zapremine.
U junu 2015. godine ovaj motor dobio je nagradu "Motor godine" koju dodjeljuje žiri za "International Engine of the Year Awards" u kategoriji motora zapremine od 1 l do 1,4 l.
Povodom ove objave, Patrice LE GUYADER, direktor proizvodne jedinice u sjevernoj regiji, izjavio je: "Ova brojka od 200.000 motora EB Turbo PureTech proizvedenih u tvornici Française de Mécanique simbol je uspjeha ovog motora na tržištu. Njime je potvrđena priznata stručnost grupe PSA u području benzinskih motora kojima su opremljeni ključni modeli naše game."