Grupacija PDS je dostavila 210 patenata za porodicu trocilindričnih benzinskih motora. Najnovija generacija motora PureTech je još efikasnija, štedljivija s aspekta potrošnje goriva i učinkovitija, koja omogućuje:
- u prosjeku 4% nižu potrošnju goriva od prethodne generacije;
- poboljšano reagiranje1 zahvaljujući optimizaciji turbokompresora (20 % brže povećanje okretnog momenta od 1500 okr/min dalje);
- 75% smanjenje emisija krutih čestica zahvaljujući filteru krutih čestica benzinskog goriva (GPF2) koji odgovara faktoru usklađenosti RDE3 1,5, koji će prema Evropskom zakonodavstvu stupiti na snagu 2020., dakle tri godine unaprijed;
- kompaktniju strukturu motora koja odgovara novoj konstrukcijskoj osnovi (CMP4) za gradska vozila, limuzine sa petoro vrata sa srednjim nivoom opreme i kompaktnim SUV-om.
Nova generacija motora, koja je u 2017. lansirana zajedno s novim Peugeotom 308, upravo se uvodi u vozila grupacije PSA, i to za oko sto verzija u više od 70 država. Svi motori odgovaraju evropskom standardu Euro 6.d-temp i kineskom standardu China 6b.
Trenutno se proizvodnja trocilindričnog motora PureTech odvija u francuskim tvornicama (Française de Mécanique u Douvrinu, u regiji Pas de Calais i u mjestu Trémery u regiji Moselle) i u jednoj kineskoj tvornici (Xiang Yang). Nakon što su tvornice u Francuskoj u 2018. godini već udvostručile svoje proizvodne kapacitete, motor PureTech će se početi proizvoditi 2019. u Tychy u Poljskoj, a 2020. godine i u Szentgotthárd u Mađarskoj.