Rekordan tržišni udio Toyote u Evropi: Yaris, Corolla i RAV4 nose uspjeh
Sveukupno ovo predstavlja rast prodaje u odnosu na 2020. godinu od 41%, i rast od 4% u odnosu na 2019. godinu. Ekspanziju prodaje potiče stalna velika potražnja kupaca za Toyotinom visoko-tehnološkom, elektrificiranom linijom, posebno za hibridnim električnim modelima. Prodaja hibrida porasla je na 59% ukupnog europskog volumena, popevši se na 70% u zapadnoj Evropi, dok je u istočnoj Evropi predstavljala 27%.
“Potražnja potrošača je i dalje velika, a već smo revidirali naš plan prodaje za 2021. godinu na 1,15 miliona vozila. Također smo ostvarili i rekordan broj narudžbi, iako naravno, nismo imuni na izazove prekida opskrbe s kojima se suočava cijela industrija. Naš pristup elektrificiranju s više različitih tehnologija, a u cilju postizanja nulte stope ugljičnih emisija, omogućio nam je da dosljedno ispunjavamo zahtjeve kupaca i premašujemo naše ciljeve emisije CO2 u EU.“ – izjavio je Matt Harrison, predsjednik i izvršni direktor Toyota Motor Europe.
Najprodavaniji Toyota modeli u Evropi u prvih pola godine bili su Yaris, Corolla porodica i RAV4 koji su predstavljali 61% ukupnog volumena, sa udjelom hibrida od 64%. Potražnja za novim modelima RAV4 Plug-In i Mirai nastavlja rasti, a Toyotino globalno predstavljanje električnog vozila bZ4X D-SUV concept signalizira daljnje proširenje BEV (baterijska električna vozila) ponude.