Prije nekoliko sedmica, Renault je službeno najavio osnivanje novog evropskog odjela Ampere, koji će proizvoditi buduće električne modele francuske marke. Sada je ovaj proizvođač sa sjedištem u Boulogne-Billancourt-u otkrio nove planove za elektrifikaciju svog asortimana. Naime, novi plan se sastoji od lansiranja sedam novih električnih modela do 2031. Od toga će dva modela biti nove generacije. Sve nove modele proizvodit će nova divizija - Ampere, a bit će zasnovani na dvije namjenske platforme, dizajnirane od temelja. To su AmpR Small (CMF-BEV) i AmpR Medium (CMF-EV) arhitekture.
Iz Renaulta ujedno kažu da će njihovi budući električni modeli biti raspoređeni u A, B i C segmentima. Francuzi očekuju da će subkompaktni, ali i kompaktni segment predstavljati 75% tržišta električnih vozila do 2030. godine. Prvi električni model u ovoj novoj gami već je lansiran 2022. To je Renault Megane E-Tech. Nakon njega, bit će lansiran novi Scenic E-Tech, koji će debitovati na tržištu 2024. Takođe, nakon ova dva modela, u 2024. stiže novi električni Renault 5 EV, zatim Renault 4 EV od 2025. i nadolazeći Renault Twingo EV u 2026. godini. Dodatna dva nova električna modela će biti lansirana 2027. i 2028. kao zamjene za Megane E-Tech i Scenic E-Tech.
Pored novih Renault modela, Ampere će proizvoditi dva električna modela za Alpine, zatim novu generaciju Nissan Micre, kao i električni SUV za Mitsubishi. Ovdje je važno napomenuti da će Ampere takođe podržati Dacijine planove elektrifikacije uz pomoć novih softverskih sistema.
Većina pomenutih modela proizvodit će se u Francuskoj, u fabrikama u Douaiju i Maubeugeu. Kućišta baterija i prateće komponente proizvodit će se u Ruizu, dok će se električni pogoni sklapati u Cleonu. Renault navodi da će se u tim fabrikama proizvodni kapacitet povećati sa 400.000 na 620.000 vozila godišnje do 2028. godine. Tako Renault želi prodati 300.000 električnih automobila do 2025. godine i milion takvih automobila do 2031. godine.
U konačnici, uz diviziju Ampere, Renault planira smanjiti troškove proizvodnje za 40% do 2028. Troškovi proizvodnje baterija će biti 50% niži, dok će troškovi elektromotora pasti za 25%. Cijena platformi će takođe biti reduciarana. Troškovi proizvodnje karoserija bit će manji za 15%, a logistički troškovi za čak 50 posto. Na ovaj način Renault želi postići paritet između električnih modela i onih s klasičnim motorima do kraja 2028. godine.