U vrijeme kada je fokus većeg dijela automobilske industrije kapitalno usmjeren na intenzivni prelaz na potpuno električna vozila ova zajednička kompanija bit će usmjerena na proizvodnju efikasnijih motora s unutrašnjim sagorijevanjem kao i hibridnih sistema. Početna organizacija imat će dva operativna centra: Madrid za Renault i Hangzhou Bay za Geely. Izvršni tim bit će smješten u sjedištu nove kompanije koja će biti osnovana u Velikoj Britaniji.
U svemu su ključne dvije stvari. Saudi Aramco, saudijski haftni gigant, ranije je potpisao pismo namjere s Renaultom i Geelyjem, te je sasvim izvjesno da i oni, procjenjujući ovo strateško ulaganje veoma pozitivinim, nađu svoje mjesto u ovoj kompaniji. Pojedini izvori navode da je saudijski proizvođač nafte bio uključen u razgovore o preuzimanju manjeg udjela do 20 posto u ovoj joint venture kompaniji, a njihov dio bit će vezan za razvoj sintetičkih goriva. Velike naftne kompanije posljednjih su godina sarađivale s proizvođačima automobila na razvoju održivih goriva i motora na vodik. Ali u ovom slučaju Aramco bi postao prvi veliki proizvođač nafte koji bi uložio u posao proizvodnje automobila. Druga bitna stvar je što Geely trenutno ima najefikasniji termalni motor na svijetu, a riječ je o jedinici DHE 1.5 s toplinskom efikasnošću od 43,32%.
Renault je još u julu objavio da je započeo s radom u pogonu za novu generaciju SUS motora, poznatom kao Horse. Plan je da nova kompanija zapošljava 19.000 ljudi u 17 tvornica motora i pet centara za istraživanje i razvoj. Renaultovu stranu u ovom zajedničkom ulaganju će predstavljati 9.000 ljudi u osam tvornica i tri razvojna centra. Očekuje se da će pri lansiranju opskrbljivati više industrijskih kupaca, uključujući Renault, Geely, Volvo, Daciju, Proton, Nissan, Mitsubishi Motors i PUNCH Torino.
Zajedničko ulaganje također će biti sposobno pružati tehnologije pogonskih sklopova markama automobila trećih strana. Cilj zajedničke kompanije je imati godišnji proizvodni kapacitet do pet miliona SUS motora, hibridnih i plug-in hibridnih motora kao i mjenjača. Reuters je u martu izvijestio da će novi francusko-kineski poduhvat moći ostvariti godišnji prihod od 15 milijardi eura.
Očekuje se da će nova kompanija biti pokrenuta do kraja ove godine, a da bi prvi prvi motor za masovnu upotrebu trebao biti ugrađen u serijsko vozilo 2026.