Projekat ''elektrifikacije'' koji je Renault pokrenuo još 2008. godine u Evropi i svijetu uzima sve veći tržišni danak. Stoga je alijansa Renault-Nissan, sa čak šest takvih vozila u floti, zaslužna za prodaju polovice količine svjetskog tržišta električnih vozila. Polovinom tekuće godine alijansa je obilježila jubilej 250.000-tog isporučenog vozila, a upravo je ZOE bio jubilarni model. Renault predvodi prodaju električnih vozila i na Starom kontinentu sa udjelom od 26 posto.
Zahvaljujući uvozniku za Renault vozila, kompaniji GUMA M iz Mostara sa prodajno-servisnim centrima u Mostaru, Sarajevu i Tuzli, moderni automobili današnjice više nisu nepoznanica niti daleka budućnost za sve motorizovane građane Bosne i Hercegovine.
Zbog velikog interesa za prvim registrovanim Renaultovim potpuno električnim automobilom ZOE, kojeg su prethodnih nekoliko subota građani Mostara, Sarajeva i Tuzle mogli upoznati na gradskim prezentacijama u okviru Renault Tour karavane, GUMA M poziva sve zainteresovane da već sada posjete najbližu koncesiju i osjete dašak budućnosti i buduće mobilnosti, koja mahom zahvata automobilska tržišta širom svijeta.
Izuzetno okretan gradski model ZOE, inače nastao na platformi aktuelnog Clija, ima respektabilnu autonomiju od 210 km. Njegov elektromotor je snažan 88 KS i ima 220 Nm obrtnog mometa instant dostupnog na pritisak papučice gasa, što i jeste najveća prednost elektro automobila. Baterije imaju trogodišnju garanciju i ne zahtijevaju višesatno punjenje.
S obzirom na postojeću opciju brzog punjača, koji je također dostupan kod uvoznika, 80 posto kapaciteta baterija moguće je dopuniti za samo 30 minuta. Kao takav, ZOE (akronim od naziva Zero Emission) je pravi prijatelj okoline, budući da ima nultu emisiju CO2.
I pored toga što su elektro i hibridni automobili velika nepoznanica i ekskluziva na našem tržištu, ipak je dobrim dijelom izvjesno da budućnost pripada vozilima na struju. Iako ZOE kod nas još nije službeno komercijalizovan, približavajući svjetske trendove bh. vozačima, GUMA M, bez obzira na skromno tržište novih automobila orijentisano klasičnim automobilima, već sada može početi ispisivati istoriju pionirskih koraka bh. automobilizma kada su u pitanju električna vozila, te ujedno podržati Renaultovu implementaciju na globalnoj razini kao predvodnika u proizvodnji automobila sa nultom emisijom CO2.