Tehnički radi se o modelu KdF-wagen Type 60 iz 1941. godine jer se Volkswagen nije pojavio do završetka Drugog svetskog rata.Ipak, karoserija ima isti oblik i obilježja koja obožavaju ljubitelji automobila i kolekcionari.
U vlasništvu Ondreja Broma se nalazi restaurirani i vjerovatno najstariji preživjeli primjerak produkcijske Bube s brojem šasije 20 od ukupno 21 miliona primjeraka.
Automobil je prvobitno poklonjen poznatom berlinskom kompozitoru Paulu Linckeu dvije godine nakon što je Velika Britanija proglasila rat Njemačkoj. Ondrej je automobil pronašao u lošem stanju još 1988. godine.
"Bio sam student i primjetio sam automobil ispod velikog drveta. Točkovi su bili do polovine u zemlji. Vozilo je pripadalo prijatelju mog brata", izjavio je Brom za Heritage Parts Centar.
Devet godina kasnije je dobio priliku da kupi automobil kada je ponuđen na prodaju.
"Požurio sam kući po novac kako bi ga kupio. Imao sam samo 4.000 čeških kruna u novčaniku, a vlasnik je ttražio 60.000. Srećom, sačekao me je da odem do banke", otkrio je vlasnik Bube.
Ovo nije bio njegov prvi korak u svijet Volkswageovih vozila jer je ranije posjedovao četiri Bube. Ipak, ova je posebna jer se radi o vozilu iz KdF ere, a to nije bilo lako dokazati.
Nakon uklanjanja boje, rendgenskog snimka i korištenja različitih hemikalija, konačno je otkriven broj šasije ispod hrđe, a to je broj 20.
Brom je proces restauracije započeo kod kuće, ali je projekt preuzeo poljski restaurator Jacek Krajewski 2012. godine te se potrudio da automobil dobije svu pažnju koju zalsužuje. Nakon mnogo rada i truda, Type 60 je sada u savršenom stanju.
Planova o prodaji zasad nema.