Komentari (7)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kako su sijali, tako i zanju.
Sve ce jednog dana zavrsiti u BiH.
Ide svakako još teže vrijeme za autoindustriju, sve će biti teže kupiti nov automobil, a cijene polovnih će sigurno dodatno da se uvećaju. Koliko veliki problem autoindustrije je poskupljenje struje i plina, pad kupovne moći stanovništva je također neizostavan faktor loše prodaje.
Kaže "Propao KTM". I treba da propadne jer je u cijenu motorčića od 15 000 uključena i plaća Hannesa od 2500 netto od koje će Hannes sebi da kupi Iwatch od 700 da mu mjeri koliko puta se okrenuo u snu, jede mozzart kugle od 5 (150gr), skokne do Mallorce par puta godišnje...
2.500 bi bila plata Hannesa početnika, a te plate su 3.000 + bonusi + popusti na nova vozila i kredite + 12. i 13. plate + plaćena bolovanja zbog suhog kašlja itd.
VW ceka sudbina Fiat-a