Jedan od 125
564

Rijetki Mercedes-Benz A160 Edition Hakkinen košta 44.900 eura

D. B.
Mercedes-AMG trenutno prodaje A45 S, najsnažniji hatcback na svijetu, ali to devedesetih godina prošlog stoljeća nije bilo tako.

Mercedes devedesetih nije imao nijedan snažni hatchback, a prva generacija A-Klase bila je dizajnirana u MPV stilu. No, to nije spriječilo Mercedes da ponudi specijalnu verziju kompaktnog hatchbacka i tako proslav svoj uspjeh u Formuli 1 zajedno s McLarenom.

Više od dva desetljeća kasnije se u prodaji pojavio perfektan primjerak rijetkog modela Mercedes-Benz A160 Edition Hakkinen proizveden 1999. godine, a njegova cijena iznosi 44.900 eura.

Iznos je "ozbiljan" jer automobil nosi ime po Fincu Miki Hakkinenu, čovjeku koji je uspio pobijediti legendarnog Michaela Schumachera i osvojiti titule u poretku vozača 1998. i 1999. godine.

Tako je Mercedes na Sajmu automobila u Essenu 1998. godine u čast svojih F1 vozača Mike Hakkinena i Davida Coultharda predstavio dva specijalna izdanja A-Klase W168, a svaki od njih je proizveden u 125 primjeraka. Edition Hakkinen i Edition Coulthard su lakirani u boje tadašnjih Mercedes-McLaren bolida, karoserija sive boje, dok su detalji crne i crvene boje. Na prednjim vratima je ispisano prezime vozača uz zastavu njegove zemlje. Izduvni sistem ima dva završetka, a automobil posjeduje 17-inčne AMG felge s niskoprofilnim gumama.

Unutrašnjost je presvučena Designo kožom uključujući sjedišta, vrata, armaturnu ploču i upravljač, a standardna opremu čine klima uređaj, električni podizači prozora, panoramski krov, Bose ozvučenje s CD changerom, grijači u sjedištima, prednji i bočni zračni jastuci, centralno zaključavanje, aluminijske papučice, sklopivi retrovizori i drugo.

Specijalne verzije su se nudile sa standardnim motorima iz A-Klase, koji nisu bili poznati po svojim performansama. Na fotografijama je model A160 sa 1,6-litarskim atmosferskim motorom koji razvija 101 KS i 150 Nm obrtnog momenta. Uparen je s petostepenim manuelnim mjenjačem preko kojeg se snaga prenosi na prednje točkove, a u ponudi je bio i automatski mjenjač.

Ipak, automobil je dobio sportski ovjes i ESP sistem.

Prednost ovog primjerka jeste činjenica da je prešao svega 215 kilometara. Kupcu je dostavljen u Rim 1999. godine, a većinu svog života je proveo u salonima i garažama. Stoga i ne čudi to što se nalazi u savršenom stanju.