Hammond je prije šest godina na neki način pomogao kompaniji Rimac Automobili da se dodatno istakne na svjetskoj sceni, ali to nije bilo bez visoke cijene. On je u svojoj TV emisiji "The Grand Tour" doživio tešku nesreću vozeći električni hiperautomobil Concept One u Švicarskoj, sletio je s ceste, potom se prevrnuo nekoliko puta i na kraju završio na krovu. U nesreći je zadobio ozbiljne tjelesne povrede, dok je automobil milionske vrijednosti u potpunosti izgorio.
Iako je pokrenuta istraga, Hammond je od prvog dana tvrdio da je sam kriv za nesreću. Otvoreno je priznao da bez obzira na to što je riječ o impresivnom, futurističkom, električnom hiperautomobilu, ipak ga je moguće voziti pogrešno. Dodao je da je automobil bio zabavan za voziti, što ga je ohrabrilo da se ponaša "glupo".
"Uvijek sam to priznavao, do mene je. Moj izgovor je bio da je automobil bio ludo brz, toliko upravljiv da sam i nakon prelaska cilja u švicarskim brdima nastavio držati papučicu. Nijedan kompjuter i tehnički genijalac ne može prkositi fizici", rekao je Hammond.
Također, odao je priznanje Rimcu i njegovim inženjerima jer smatra da su mu spasili život kreirajući sigurnosnu ćeliju koja ga je zaštitila prilikom prevrtanja, tako da su se vrata mogla otvoriti prilikom spašavanja.
Međutim, sada je Hammond ponovo sjeo za upravljač jednog Rimčevog automobila, a to je fenomenalna Nevera. U videu koji je objavio DriveTribe je prikazan Mate Rimac kako čita razne koomentare o Hammondu, koji mu poručuju da ne napravi istu grešku i ustupi mu Neveru. No, Mate je učinio upravo suprotno, pozvao je Hammonda i pružio mu drugu šansu.
U novom videu je Hammond konstatovao da potpuno električni hiperautomobil može biti "zmaj koji riga vatru", ali da ne mora vozaču "odgristi glavu". Također, ukoliko se vozi na korektan način, može pružiti veliki užitak.
Uprkos četiri električna motora koji razvijaju 1.914 KS i 2.360 Nm obrtnog momenta, električni pogon je tih te je vožnja udobna i pri manjim brzinama.