Bili su to Fadil Kadić, Sead Alihodžić, Veselin Kapetanović, Fadil Ćerimagić, Dušan Dodo Mandić, Boris Popović, Hasan Fejzić, Behdžet Mutevelić, Muhamed Bukvić, Josip Figurić, Želimir Osenk i mnogi drugi, a početkom 70-ih godina kao suvozač Veselinu Kapetanoviću i Fadilu Kadiću, klubu se pridružio i Zlatko Kapetanović.
Bliski rođak automobilske legende, Veselina Kapetanovića i obojica iz ugledne sarajevske porodice, Zlatko je bio prepun izazova, za dame sarajevski šarmer i prijatelj mnogim drugim poznatim imenima sarajevske scene tog vremena, a kakav je ljubitelj pop rock muzike bio, najbolje govori podatak da su njegovi gradski automobili bili opremljeni muzičkim linijama sa jakim ozvučenjem što je u to vrijeme bila prava rijetkost.
Međutim, iako su Veselin i Fadil već tada postizali vrhunske rezultate, Zlatko nije bio zadovoljan pozicijom suvozača pa je ubrzo odlučio da zajedno sa svojim drugom Conjom, sarajevskim automobilistom Draganom Mićanovićem, i uz pomoć mnogih prijatelja pripremi svoj automobil za reli, Volkswagen Bubu. Sjajna prilika ukazala mu se kada je sa mnogim sarajevskim automobilistima prešao u tada novoosnovani Auto moto klub Željezničar Sarajevo koji mu je ustupio rezervni motor Volkswagen Bube 1303S sa kojom je na relijima spektakularno nastupao legendarni Sead Alihodžić.
Tako je uz brojne modifikacije i uz pomoć prijatelja Vinka, Zvonka i Zlatka Katave iz tada popularne Radionice VAR Sarajevo, zatim sarajevskog automobiliste Hasana Fejzića, Auto servisa Miroslava Nosse i drugih, Zlatkova Buba bila spremna, ali zbog problema sa ovim automobilom Zlatko i Conjo se već na startu svog prvog Relija Beograd Bar 1975. godine, nisu proslavili.
Ipak, Zlatko je bio uporan pa je uskoro u Kragujevcu kupio trkaću i dobro pripremljenu Zastavu 101 sa kojom je uspješno nastupao na trkama i relijima domaćeg šampionata, ali i Šampionata Jugoslavije. Mnogi automobilisti i gledaoci tog vremena i danas se sjećaju Zlatkovih oštrih vožnji posebno na kružnim trkama Šampionata Jugoslavije.
Nakon ratnih dešavanja 90-ih godina Zlatko se nije vratio takmičenjima, ali je ostao sa automobilima kao zastupnik pojedinih automobilskih brendova u Bosni i Hercegovini. Ljubav prema automobilima prenio je na svoje sinove, Sašu, Vanju i Tina. Saša Kapetanović je još kao mladić automobile fotografisao i s njima se utrkivao, a između toga postao je urednik fotografije, voditelj testnog tima i urednik digitalne redakcije slovenskog Avto magazina. Počev od automobila igračaka, najmlađi sin Tin Kapetanović od najranijeg uzrasta pokazuje ogromno interesovanje za automobile.
Zlatko Kapetanović, rođen je u Sarajevu 7. septembra 1953. godine, a preminuo je na današnji dan, 19. januara 2011. godine u 58 godini života.