Komentari (67)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Stavis naljepnicu na to mjesto i nastavis vozit.
Hahahaha!
Speech: 100 Intelligence: 0
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Senzor radilice motora, ECU jedinica motora tj elektronika motora je pokvarena, problem sa diznama, problem sa senzorom pritiska ulja, problem sa DPF-om, problem sa pumpom visokog pritiska, problem sa EGR ventilom, problem sa turbinom, problem sa termostatom i sistemom hladjenja itd itd. Dakle moze biti milion problema. Savjet - Kupite atmosferski benzinac, bez turbine, po mogucnosti japansko vozilo - Honda, Subaru, Toyota, Mazda, Suzuki, izbjegajite dizel i nema problema sa ovom lampicom
samo neznalice koje ne razumije ove djelove gore ce ti dati minus
Pola stvari što si naveo ima i svaki benzinac. Kakav crni japanac auto od opreme ima volan i mjenjac. Jesu pouzdani to se slažem, ali to je zato što im se nema ništa ni pokvariti
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Ja 2 godine vozim sa tom lampicom
Kad se pojdu lapice paliti odma prodaj to auto!? Mehanicari ko doktori samo te lazu vicu trebati ovo zamijenuti a uglaviti dijelove koj brzo odu!?
Cuj, sta uciniti? Pa ako vozis vw ugasi, ako se vec nije sam ugasio. Uzmi nesto za smirenje i zovi vucnu.
Ja zamislim da je nova godina vozim i uživam.
Mladi vozači nemaju pojma zašto fabrike tovare 450 senzora i stotine invalidskih pomagala u nove aute, prvi razlog što više dijelova, više šanse da će potrošiti pare u servisu lopovskom biznisu, a drugi razlog inžinjeri izmišljju gluposti da bi dobili povišicu i bonuse na platu jer su korisniku uvalili kvarljivu dodatnu opremu
Položio sam 1961. godine i od tada do danas svijetli žuta lampica, navikao sam nju i bilo bi neobično da ne gori
64 godine ja nju gledam svaki dan
crni flomaster i ofarbaj
kod mene se ova lampica upalila prije 7 godina, auto radi normalno
Stara auta to nisu imala i prelazilo se preko milion km, tu spadaju om601 i om602, i još dosta motora.
Kao i svaki pravi Bošnjo, povaditi odgovarajuće osigurače i nastaviti voziti bez upaljene lampice.
@redjohn japanci imaju minimalnu opremu? Kazes volan i mjenjac hahah? Jesi ikada imao priliku vozati lexusa? A kako ces kad je tvoj domet e46 320d sive boje 4 vrata.
Tradicionalno, Japanci su uvijek bili konzervativniji kada su u pitanju nove tehnologije. Njemci, a posebno njihovi luksuzni modeli, koriste najnovije tehnologije koje nisu imale dovoljno vremena da se dokazu. I jedno i drugo imaju svoje prednosti. Japanci su možda malo dosadni, dok kod Njemaca trebaš dobro paziti na redovne inspekcije auta. Za naše uslove na Balkanu, gdje se ne vozi na velike razdaljine, a i kada voziš, teško je razviti veliku brzinu, Japanci su mnogo bolji.
Ta se lampica zove lampica za idiote
Ta se lampica zove lampica za idiote
Nekad se s tom lampicom napravi još 100 hiljada kilometara, a nekad se problem javi nakon 500 kilometara. Nepredvidiva stvar koja može da znači mnogo šta.
EGR,..