Komentari (11)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Nista skuplje od jeftinog BMW-a... Vazda bilo. I sa M47 i sa N47, kako god...
jeste se sjetili
N47 kod mene, zamijenjen lanac, ulje redovno mijenjam i stvarno nema problema, doduše ne pravim ja neku kilometražu.
A kolegica sa kojom radim ima f10 i nikako ga nije održavala i kvar za kvarom sve živo mu morala promijeniti ...
samo M57 od dizela i M50 od benzinaca sto se tice BMW i nema zime
Nema taj motor nikakvih problema, problem je u vlasniku istoga koji ne odrzava vozilo. Mjenjaj lanac svakih 100 000km pa nece biti nikakvih problema.
To su auta stara 14+ godina. Od F30 su riješili to i svaka preporuka za novije motore. Pri tome troše ko upaljač.
pa u F30 do 2015 je taj N47 motor, tek u faceliftu je B47
Klixe kasnite jedno 10 godina sa ovim clankom
Kod ovog brenda svaki dio je Ahilova peta hahahaah 0000
jest vala eno kod mene komsija uzeo A4 2019 godiste i na 90000 mu rikne zamajac. Popravi i onda mu 160000 opet rikne. Stvarno auto do yaya. I jos mi kaze u buraza mu na Passatu na 140000 isto zamajac otisao. A u mene F30 sa N47 nikakvih problema, vec sesta godina sto je kod mene