Komentari (26)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Auta sa nultom emisijom, a tankuje ga termoelektrana kakanj finim friškim bosanskim ćumurom.
100.000 auta na struju, 100.000 na gorivo , pređu isto km. daaaleko više zagade auti na gorivo nego količina ćumura potrebna za struju. osim toga, struja je mix gdje ina i nuklearne i vjetra, sunca, hidro, gas. uglja je sve manje, u npr skandinaviji nula. koja ti je poenta? dizel i benzin iz auspuha su kancerogeni i najviše ih po gradovima gdje mi obično dišemo.
@ibanez A nacin na koji se litij dobiva za te baterije je potpuno ekoloski🙄 Jos nam objasni gdje i kako odlazes/recikliras dotrajale baterije?!
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
ne postoji auto niti bilo koji uređaj sa nultom emisijom. To je prevara i laž. Kako prave baterije i šta rade sa njima kada se pokvare ili 'oslabe'? Pitanje na koje proizvođači ostanu zatvorenih usta. A ni struja nije proizvedena sa nultom emisijom.
redwood, googlaj.
kante
Ima moj komsija Ernes..popravlja ves masine..pojeftino i ova auta odrzava
I ja prije nekoliko g. pomislih da su EV super, ali se ugrizoh za jezik par stotina puta...Ne postoje vozila sa nultom emisijom, samo EV sa nuliranjem naših džepova, novčanika i konta.
Za jednu Li bateriju bager mora iskopati 300 m3 rude, isto toliko kamioni moraju da prevezu, pa pokretne trake, pa gorivo za sve to, pa energija, materijal i ljudstvo potrebno za proizvodnju i održavanje svega gore navedenog, pa jezera opasnih otrova koja trajno zagade cijeli region, pa nakon par godine mijenjaj baterije za 10-30 k eura koje da bi zaradilo moraš da otegneš mhuda i potrošiš bruku nafte, hrane, grijanja, lijekova...i onda puniš baterije iz neke termoelektrane...
Svaki dan popravljam ta sranja i kazem svima ko posjeduje to smece nek mu je bog na pomoci kad ne bude garancije
Treba puno vremena proci da neovlasten servis nabavi piratski software a djelovi su upitne kvalitete.U BiH sta god kupujete prvo provjerite ima li ovlasteni servis.
Neovlastenih???
Neka, hvala.