Komentari (28)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ko ide tokariti diskove trebao bi prodati auto, jer nema dovoljno novca da ga posjeduje. Ni u razvijenim zemljama nemaju svi aute.
Svaki disk koji je došao na novom autu može se tokariti do određene granice.I takav je bolji od bilo kojeg novo,čak i od onog koji se prodaje kao original.Ja sam ih obradio stotine.Ljudi često moraju skinuti zamjenske koje su stavili prije mjesec dana,pa onda donesu stare ako ih nisu bacili da ih obradim.A i danas se svako prima posla mehaničara.
prilikom tokarenja diskova osnovna stvar je dobro centrirati disk na steznoj glavi a sama obrada je onda laksi dio posla.
Na svakom disku postoji označena mjera minimalne debljine diska, do te mjere se disk bez ikakvih problema može ravnati.
Ovo prvo put cujem da se i to Radi,Po obicaju se to Rade U africkim i nerazvijenim zemljama a kod nas nikad cuo,,nesmije se to raditi je Su diskovi tacno Po standardu kostruisani Tako da debljina diskova kad Su Novi je dovoljna za tezinu odredzenog auta napr.moze izdrzati svu tezinu prilikom kocenja Sve ispod toletancije je opasno Po zivot.Nesmije se ni pomisliti to raditi.
Kakvim nerazvijenim zemljama, radi se također i u EU. Dozvoljeno je unutar propisanih tolerancija, ali sve to ima smisla ukoliko je glavcina ispravna. Debljina diska sa tezinom vozila pri kocenju nema veze, vec je stvar hladjenja diska, ukoliko se previse stanje slabije je hladjenje i brzo se pregrijavaju
Van pameti...
Najgore je kada nemas para za odrzavanje
Nikada nisam ovo radio. Diskovi izdrže otprilike 2 dvije pločice. Kada prvi put zamijeniš pločice mi je previše posla skidati i diskove nego stavim pa će diskovi 'isturpijati' pločice. Kod drugog mijenjanja
je sitničarenje ne promijeniti oboje
Auto mora stat i imat dobre kocnice a ne mora nekad upalit...
Pa nebi postojale mašine za takve stvari
Pisac ovog članka pijma nema o ovom o ĉemu piše, a o desetom i stotom dijelu milimetra pogotovo. Svaki disk se obrađuje tako da je površina glatka, a svode se oba u paru na istu debljinu... Obrada ne smije preći jednu petinu debljine novog diska. To je sva mudrost.
Ciganija
...rece onaj koji nikad auta imao nije
Ma digni ga na kloc i brus u ruke... pa na gas...
Ako nemaš za nove diskove, pločice, kociono ulje i gume barem svakih 5 godina, vozi trotinet, ili u autobus
Ako si budala mijenaj diskove i kad ne treba, kad se mogu samo poravnat.
...ja to ne tokarim...malo 'flexom' poravnam i dobro...iđe do prve krivine
Mogu se tokariti diskovi kada počinje volan tresti i to ako su diskovi u skorije vrijeme kupljeni i iz nekog razloga se to desi.